Nekad Qweezy | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qweezy

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? gabbe_pro

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Kale 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, smart och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Jan Kale och är 24 år gammal, när han var liten var han inte så bra i skolan men han försökte sitt bästa han hade en plan och det var att bli bilmekaniker han har alltid var intresserad av bilar sen han var 10 år gammal. Han växte upp fattigt men han hade ett mål och det var att ändra på sin fattigdom, och idag jobbar han som en bilmekaniker och servar bilar och fordon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att vara en aktiv spelare på servern och skapa roliga scenarion med andra spelare så alla har det roligt på Unive, kommer följa alla Unives regler och spela så seriöst jag bara kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna scenarion och man ska också låta motparten ha en chans att vinna i ett scenario utan att du ska göra det svårt för dom, man ska inte heller spela för makt och pengar som vissa gör, man ska helt enkelt ha ett roligt scenario med motparten så bägge parter tycker att det blir kul och spela på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brytit måt jag är ny på servern

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- när man skjuter nån utan andledning. C log- det är t.ex om nån skulle rikta pistol mot och du quitar spelet. VDM- När nån använder sitt fordon som ett vapen. Copbait- När man medvetet försöker få polisen efter dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att spela på Unive.

Nekad ansökan:

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2026-01-5. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka