Nekad ellemaskinen30 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? kiwiatare/ELLECOOL

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Olhsson, 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Glad, Vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan Ohlsson hade en stark dröm sen liten om att bli polis och såg upp till dom som sina förebilder. Trots Jan hade en stabil uppväxt med föräldrar som hade trygga jobb blev Jan ändå mobbad i skolan och kallades "nörd". Skolan och gymnasiet rullade på och hans tankar började gå mer och mer åt att bli polis. Unive är staden som Jan har valt att flytta till och fortsätta med att uppnå sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och respektfull RP, följa reglerna och skapa roliga och realistiska scenarion för både mig själv och andra. Jag försöker alltid tänka på helheten och inte bara min egen karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid måste vinna själv, utan ibland låta motparten få övertaget för att RP:n ska bli mer realistisk och roligare för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har blivit bannad förr för att jag har lallat inne på mekonomen och sen har jag blivit bannad flera gånger innan minns inte helt men jag har varit permanent bannad på denna server när jag precis började rpa men nu har jag lite mer erfarenhet och kommer vara seriös inom rpandet i framtiden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Meta gaming, OOC-snack osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad ansökan
Anledning: Aktiv på en annan server

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Aktiv på en annan server

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
Lämna avena RP när du ansöker till nästa gång igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka