Nekad skjuten_karamell | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skjuten_karamell

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hubbe

Vad är ditt discord namn? h.u.b.b.e

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bobby Björn och är född år 2000 den 15 februari. Bobby har en brosa som heter Abbe Björn. Bobby växte upp i ett tufft klimat med mycket bråk och stök där hemma. När bobby gick i skolan blev han väldigt utsatt för mobbning eftersom att han hade extremt rött hårt. Detta var något som tog hårt på bobby som ledde till en inre deprimerad Bobby.
I tidig ålder började Bobby och Abbe gå på fel spår. Men sån tur var så ca 2 år senare hittade Bobby tillbaks och startade att tjäna pengar som mekaniker, desvärre hamnade Abbe kvar på gatorna.
Bobby är en positiv och en enorm glädjespridare. Hans största intresse är att pilla med bilar och spendera tid med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket social RP, hög RP, mogen RP och sprida väldigt mycket kärlek och positivitet. jag kommer även rapportera regelbrott så fort jag ser det och förmedla. Många tycker att man inte ska vara en snitch men i dessa fallen måste man rapportera eftersom det är ens skyldighet som medlem. Som medlem ska man även vara som en förebild till icke medlemmar och representera servern på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario menas med att båda motparter i ett scenario ska ha roligt. Te.x. om jag har kidnappat ska jag inte bara spela för malt och pengar te.x. att bara loota personen och liknande. istället borde man göra mer långa och roliga scenarrion där man får ut mer än att bara få makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst serverns regler väldigt många gånger då jag totalt har rpat på denna server i över 1 år. Te.x. Powergaming, suntförnuft, c logging och Fear RP. Jag skulle se dessa som väldigt viktiga och som "main regler".

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har extremt mycket erfarenhet inom rollspel och har RPat i snart två år. jag har kommit och gått då jag nån gång har tagit pauser och så, men på denna servern totalt ca 1 år!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope, tack för ni tog tid att läsa!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka