Nekad Charlie0000 | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie0000

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Gatoradeee

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bobby pelly och är född i en liten stad utanför stockholm som heter stockholm med en mamma som heter maria och en pappa som heter lars och en systrer som heter maya,

Bobby är född 1997-04-05 och är en kille som har ett intresse för fordon och musik, Bobby har en diagnos som heter add som är som adhd utan H = hyperaktivitet

Bobby hade det ganska lätt i skolan eftersom att han gillar dem flästa ämnen i skolan, hans favorit var svenska och physik.
Bobby är en social och trevlig kille som gillar att träffa nytt folk och att ha allmänt roligt med!

Bobby är en ganska rolig och trevlig kille, han tar väldigt ofta de möjligheter som kommer och gör alltid det bästa utav situationen som kommer. Bobby kan bli lite stressad ibland om något hånar han eller någon som han känner och då kan även ilskan komma fram. Bobby fick fordon intresset utav sin farfar som han brukade hänga i garaget med som gjorde att intresset växte mera igenom tiden som Bobby var ung.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och kreativ RP till unive, jag kommer också kunna komma med roliga och unika scenarion till unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda i scenariot ska få ett roligt och bra utvecklat scenario där båda kan få ha roligt och att ingen ska få ha ett dåligt och tråkigt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler men några exempel kan vara, rdm vdm och självklart sunt förnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat sen 2021 roleplay, jag började på unive sen har jag slutat spela och spela lite då och då men nu känner jag att jag vill börja köra på heltid igen! :)

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja detta är min steam profil https://steamcommunity.com/profiles/76561199114970278/

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka