Nekad jakub ahmed | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakub ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yakob

Vad är ditt discord namn? FROAK778

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bobby Brown. Bobby's uppväxt har varit tuff. Bobby förlorade sin pappa och mamma redan i 5 års åldern. Bobby har en bror som också finns i unive som heter Billie William. Anledningen till hade Bobby och Billie har olika efternamn är för att efter att deras föräldrar hade gått bort så blev de splittrade och adopterade till olika familjer. Bobby fick bo med en ny mamma och en ny syster. Bobby har alltid viljat hitta sin blodsbror. Det var svårt för Bobby at vänja sig med sin nya familj men efter drygt 6 månader var allt lugnt. När Bobby fyllde 18 år så bestämde Bobby sig för att gå ut på en resa med sin bror eftersom att de hade hittat varandra på sociala medier. De valde att åka till England 2 veckor sen flyttade de hemifrån till den nya staden. Bobby och Billie är tvillingarna som nu bor i unive stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en fantastik rp resa för mig och alla andra jag kommer att rpa med i unives scenarios jag kommer vara med i. Jag kommer även rapportera problem ifall jag ser några som ej följer unives regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte alltid måste ha en vinnar hjärna och vilja vinna varje scenario jag är med i. Utan jag ska spela så som jag skulle gjort irl i alla scenarios jag är med i och göra det roligt för både mig och mina kamrater i unive.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igenom de och här kommer 2-3 exempel. Rdm (random death match) vilket menas att du tillexempel slår eller dödar någon utan en anledning och riskerar då en ban. VDM (vehicle deathmatch9 vilket är att du använder fordon som vapen och kör över folk vilket ej är acceptabelt och riskerar även en ban.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag faktiskt jag har spelat på Unive's server innan men tänker börja igen och bjuda på en väldigt bra rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär. (framtidsplaner osv)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka