Nekad Skiro | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skiro

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Skiro

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Hans namn är Abdi Momo . Abdi Momo är en nyinflyttad per son i unive staden. Han föddes på landet i Sverige. Han hade en hyfsat tuff uppväxt. sen han behövde flytta in till staden för att hans föräldrar hamnade i fängelset för de hade gjort något olagligt. Och då lärde sig Abdi hur man tjänar pengar olagligt i staden. Detta utnyttjade han ett tag tills han hade tillräckligt med pengar för att ta sig in till unive staden och leva ett normalt och simpelt liv utan att behöva oroa sig ekonomiskt. Han bor på mottelet i unive staden och hans vän Ludvig Strömberg köpte han ett fint rum där samt en fin bil! Abdi är en glad person som gillar att umgås med folk och att köra bil och ha kul. Han må vara glad men han kan bli arg också och kan vara ytterst aggresiv. Som sagt han har intressen som att köpa bilar, trimma bilar och fixa bilar. Han gillar även att köra till den lokala crossbanan och köra sin cross. Han har ju nämligen ett SM i crosskörning. Han har en bror som dog av ett gäng och nu ska han göra hämd mot gänget som sköt honom. Och nu ska han börja ett annat liv i unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och tänka vad man ska göra och it göra. Jag kan också bidra med hög RP nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara spelar för min del utan motpartens del, och att det kanske skulle se bättre ut och utvecklat om motparten vinner scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på minna vänners stream asså på dc och så sa dom det e bra rp och sånt brätade om unive och jag sa till dom det e bra rp och sånt så sa jag jag ska börja på unive och sen så gjorde jag en ansökan så det var hur jag hittade unive att minna vänner sa att jag ska börja och att det e bra rp och kul i serven det e ej lall serve sa dom t mig jag ba okej jag gör en ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka