Nekad b7™ | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

b7™

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Albin i verkligheten.

Vad är ditt discord namn? Mitt discord andvändarnamn är real.crolle.

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi momo , 27 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva min karaktär som en snäll person och en omtänksam person och till sist en mogen person.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: .Abdi momo började tidigt att gå in i det kriminella livet , det började med att hans vänne
r blev frågade om att sälja knark , och abdi svarade alltid nej!. han hade bra betyg i skolan. men en gång så förlorade abdis mamma sitt jobb och då hade dem inte pengar kvar att bo i stockholm. han började dela ut knark och det gick bra han fick mycket pengar. sen en gång blev ha nrånad på knarket och då blev hans boss jätte arg och skrek på han. Abdi hade ingen utväg för det kriminella livet. abdi s boss berättade att han skulle göra en sak så glömmer dem att han blev rånad på knarket. det var att han skulle skjuta en person som var skylldig bossen en massa pengar och vägrade betala. abdi var jätet rädd, han fick en pistol, hans boss sa vad han skulle göra och vart han ska möta personen som han ska döda snart. personen som var skylldig hans boss pengar heter johan. johan och abdi möttes i en gränd. abdi tog fram pistolen och riktade mot johan , joha ngrät och hållde upp händerna , abdi sköt johan. abdi sprang hem. hans mamma var orolig tidigt att han skulle hammna i det kriminella livet. abdi hade inga skulder hos bossen längre. abdi slutade som kriminell. Abdi började jobba hos mekonomen abdi hade skaffar en fru och 2 barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra på ett fantastiskt sätt till serverns rollspel genom att använda min kreativitet, samarbetsförmåga och engagemang. Här är några sätt jag kan bidra till att förbättra rollspelsupplevelsen för alla spelare:

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du aktivt agerar och tar beslut som gynnar den andra sidan eller konkurrenten i situationen. Istället för att enbart fokusera på att uppnå dina egna mål och segra själv, väljer du att använda din kunskap och förmåga för att göra det mer utmanande och spännande för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har absolut inte gjort det!.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna RDM-när man dödar någon utan anledning, COPBAIT-när man försöker få polisens uppmärksamhet, METAGAMNG- är när sin karaktär använder information som dom inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är lugnt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka