Nekad ns1hs | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

detjugitreee

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? irrelevant

Vad är ditt discord namn? detjugitreee

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi hassan 2005

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är glad, snäll och omtänkssam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi hassan (min karaktär) är en snäll och omtänksam individ då han tänker på sin omgivning. för några år sen så levde abdi i ett dåligt hushåll då han blev slagen och mobbad i både skolan och hemma av sin storebrorsa. i framtiden så vill Abdi att alla ska vara glada och hjälpa folk som har de svårt i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med så sjukt mycket bra RP jag älskar roleplay och är väldigt bra på det också! Jag försöker leva som en vanlig person till de jag jobbar med eller vad jag är för något.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för de e kul inte för att vinna och båda parterna ska vinna inte bara en part för det ska vara roligt att spela

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har brutit mot några regler här är några exempel jag har blivit bannad 5 gngr innan, En av slagits på sjukan, copbait sen den tredje vet jag inte och av dom alla bannsen har jag lärt mig mycket av. copbaiten var pga att de skede ett juvelrån som jag kollade på och sen så börja en av poliserna bara skjuta mot mig för ingenting sen så prata jag med en annan polis då kom han som skottade mot mig fram och sa ´´du får it vara här`` då jag pratade med hans kollega och sa käften till honom som skottade sen la jag en burnout och gitta. och sjukhusset var pga av att en grabb börja slå mig så slog jag tbka då jag fick bann men inte han, anticheat buggen och c logg då

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM står för random deathmatch till exemple om jag går till torget och dödar någon utan anedning eller om jag skjuter någon utan anledning! VDM står för vehicle deathmatch och det är då om jag kör över någon eller dödar någon genom mitt fordon lite mer förklaring, an använder sitt fordon som ett vapen. Combat loggin är vi säger att jag blir rånad och då kanske jag har 1000kr kontanter jag inte vill förlora dem 1000 kronorna så kan man lämna servern/ alt f4 eller något som man disconnectar med. Så blir det combat loggin och det är inte tillåtet inget av de jag har skrivit här är inte tillåtet!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä inte direkt att jag försöker bara köra bra och schysst spel/rp och ska mig ett jobb kanske köpa lite bilar. Och bara ha roligt och följa alla regler. har varit medlem förut

Nekad.
Anledning:
Spelar på en annan server, säg upp dina roller där sen är du välkommen till Unive.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka