Nekad Skiller | Ban Överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skiller

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198822579649

Ditt Hex-ID: 11000013365ddc1

Vad är din discord tagg? Sigge#4933

Vem var det som bannade dig? Deeney

Bild på banmeddelande: 112423-blue.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tyckte jag lallade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte bil och krockade, vi RP:ade på skador sen så gick jag ur blien och slog mot bilen för jag blev arg för att bilen var förstörd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja tycker det var en felaktig ban eftersom jag inte tycker det är grovt lall. Och om han tycker att jag lallade tycker jag han borde skriva först (SLUTA LALLA) i OOC så hade jag slutat slått på bilen. Istället för att banna mig direkt i 3 dagar. Jag förstår att man inte ska slå på bilen men tänkte inte att jag skulle bli bannad på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I början av min Unive karriär så kunde jag inte reglerna så bra jag rånade en grabb och tog hans saker t.ex. mobil. Detta ångrar jag mycket. Nu har jag lärt mig av detta och har aldrig gjort om det, nu kan reglera mycket bättre och är mer seriös.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Solklart hade jag kunnat göra på ett annorlunda sätt att inte slå på bilen. RP:a på ännu mer skador och vara mer seriös i detta scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, vara mycket mer seriös i mitt rp:ande. Kommer inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka