Accepterad Jakob123 | Ban Överklagan [leonvonassassino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob123

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010192509/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e949c7d

Vad är din discord tagg? dumjak

Vem var det som bannade dig? Leonvonadelkvist

Bild på banmeddelande: image_2026-02-27_180803636.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag körde över en polis bil samt hoppade på ett hopp och flög alderes för långt och högt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köra om min kompis på vänster sida för att testa hur bra bilen gick, då kommer en lätt uppförsbacke som gör att bilen lyfter som gör att jag tappar kontroll över bilen och krockar med en stolpe. Utan att tänka så backade jag bilen nån meter ganska direkt efter krocken. Helt plöttsligt så ser jag en polis bil framför mig. Det går fram en polis och säger att jag ska hoppa ut ur bilen, detta gör mig lätt irriterad eftersom jag precis krockat och polismannens första mening är att jag ska hoppa ut ur bilen. Efter det så kör jag framåt och över polis bilen som var både onödigt och dumt. Polisen jagade efter mig i knappt en minut innan jag dumt nog bestämde mig för att hoppa på ett hopp. Jag flög alderes för högt och långt än vad jag hade tänkt mig. När jag landar så rpar jag på skador men inte tillräckligt seriöst med tanke på hur långt och högt jag flög. Jag hoppade sedan ut ur bilen och hoppade in i min kompis bil som körde där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart en rätt aktig ban pågrund av att det var jag som bröt mot serverns regler som värkligen inte är tillåtet. Jag rpade inte tillräckligt på skadorna efter första och speciellt andra krocken (fearRP), jag använde inget sunt förnuft eftersom jag körde över en polisbil som inte alls är något man skulle göra i värkligheten (sunt förnuft).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad innan, många gånger är från när jag började spela och inte fattade riktigt vad rp var eller hur man rpade så jag blev offta bannad för OOC, halv OOC, Lall och liknande. Genom dem bannsen har jag lärt mig dem flesta regler samt lärt mig se det roliga att spela seriös rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rpat mer och längre på skador då jag krashade ovärkligt hårt, Leon som bannade mig påminnde mig att jag skulle använt mig utav /me mycket mer, det tyckte jag var bra eftersom det fick mig att tänka efter när och hur jag kunde använt mig utav /me. Jag skulle heller inte kört över polisbilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har blivigt påminnd om reglerna och lärt mig mer om ungefär hur mycke man ska rpa på skador. Jag tar också med mig att jag ska använda mig av mer suntförnuft framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka