Accepterad sjoturtle | Ban överklagan{Elliot WLJK/Smokey}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
509
Reaction score
33
Länk till din steam profil: steamcommunity.com/profiles/sjoturtle

Ditt Hex-ID: 110000136d5760c

Vad är din discord tagg? sjoturtle#2222

Vem var det som bannade dig? SMOKEY

Hur lång tid var din ban?
14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? har inte hunnit kolla, men förmodligen någonting i stil med "skjuter med helikopter"-14 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? såhär: det var en riktigt jävla dum ide jag och ett par polare kom på, eller kanske knte kom på, mer bars hände. vi körde runt i en helikopter, utan vapen o cruisade. sedan så försvann den eftersom piloten hoppade ur. vi bad då om en ny helikopter, men fick en annan, med vapen av elliot. jag frågar honom i PM om vi får skjuta lite ut åt helvete där ingen kommer till skala, och det är det vi gör. sedan så byter vi pilot och min polare kör, han åker över piren, skjuter, vet ej om det va missclick eller inte, hursomhelst skjuter han närheten av piren. detta var då inte jag, utan ja skjöt bara detta https://medal.tv/games/gta-v/clips/vZFwJ0MZfFPVC/d1337jBIhhbD?invite=cr-MSxCMm0sMTQyODgyNzYs jag förstår helt hur staff resonerar, och förstår att de inte litar pp mig när ja säger att vi fick tillstånd. det finns inget i logs, ingenting. jag vrt knte riktigt varför inget syns i logs, men tyvärr kan jag inte göra något åt de. hursomhelst såg de det som ett terrordåd, men det var efter. i paleto var det ingen som kunde komma till skada. detta var då min resonering, och hoppas ni förstår hur ja tänker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och ett par polare åkte runt i en vanlig helikopter, fast den dvades, så vi bad om en ny. Vi fick då denna helikopter med vapen, så jag frågade elliot wljk om tilöstånd stt skjuta. han skrev "Okej" så vi gjorde det som bevisat i klippet ovan. alltså ville ingen av oss ville göra fel, men det bara blev tokigt. jag skjöt uppe i paleto, rätt sent så ingen va där för stt undviks problem. Hade jag velat göra terrordåd hade jsg åkt till piren, skjutit ner alla o loggar. Men jag ville inte göra något dåligt, utan ville bara ha lite kul.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså nja, skulle itne riktigt säga det, det var absolut jätte fel sv mig att ens skjuta lver huvud taget, det är ju rent av idioti, vilket jsg har kommmit till att förstå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alltås, det ör band för väldigt länge sedan, 2021 så kommer inte riktigt ihåg, men det var ju regelbrott jsg tog lördom av för att bli bötte pp att rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde knte ens fått en helikopter från första början, när vi ficl den borde jag protestrat och sagt stt det var fel, och vi bör hitta den riktiga istället för stt kntr få så mycke problem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså, borde inte ens behlvt lära mig, det är ju bara förnuftigt stt intr sitta o skjuts med helikopter, men ja har lört mig att man inte ska skjuta, och ifall man får tillstånd SPARA BEVIS för man vet aldrig ifall man behlver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka