Accepterad T4arget | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T4arget

Aktiv Medlem
Meddelanden
664
Reaction score
132
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976707424/

Ditt Hex-ID: steam:110000100fae160

Vad är din discord tagg? T4arget

Vem var det som bannade dig? dominopizzalover

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-18 155203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig eftersom att jag råkade krocka in i deras helikopter vilket inte var meningen. Så från hans perspektiv så såg det väldigt dåligt ut och jag förstår varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett par kriminella som gjorde ett oplanerat butiksrån i grapeseed. De kör deras jätte snabba bil över den stora sjön och hoppar in i en helikopter. Medans vi de hoppar in så står det 10 poliser och riktar mot helikoptern som står vid marken i cirka 5-10 sekunder men de hoppar in i helikoptern och lyfter oavsett. Direkt då så åker våran H1a efter deras helikopter medans jag åker till sandy polisstation för att ansluta med en H2. Vi åker runt stan flera varv och åker till och med ut till cayo perico men inget händer. Därför väljer jag att använda mig av en polistaktik där man ska flyga nära helikopterns roterblad för att på sätt och vis trycka ner deras helikopter för att de ska landa. Jag råkar då träffa deras helikopter så att de börjar ryka. De väljer sedan att störta helikoptern i havet där sjöpolisen anslöt. Jag åkte till stationen och blev sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från deras perspektiv och staffens perspektiv är den inte felaktig. Men från mitt perspektiv är det en annan sak efter som det absolut inte var meningen att träffa deras helikopter och förstöra den utan syftet var endast att trycka ner deras helikopter med polis taktiken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och den senaste var för att jag lämnade servern och jag har tagit lärdom av det på ett sätt som är svårförklarligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske inte behövt flyga så nära som jag gjorde. Istället hade jag kunnat flyga över de men absolut inte så nära som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt att jag behöver flyga längre ifrån gärningsmännen vid rån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka