Nekad Svante1 | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante1

Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mini_cosmo/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f5a4e3a

Vad är din discord tagg? Svanteavantesvan

Vem var det som bannade dig? an1ss68an - Men vill att en anna staff ska läsa denna då han kommer neka direkt

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-23 030359.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? körde en heli i en tunnel för att jag skulle se om det gick sen så är min gubbe högutbildad pilot och kan därmed flyga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag flög en helikopter och så bannade han mig i luft så dom jag åkte med dog och han ressa de ej dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50 fel för han vet la inte om jag är hög utbilda pilot eller inte lite rätt då man kankse inte flyger i en tunnel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte var över 5 månader sedan typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? naj jag har vissa saker som jag inte komemr gå ut med här som gör att jag agerar på ett specielt sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte köra helikopter i en tunnel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka