Vidare till intervju Sixterr_ | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixterr_

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Sixten

Vad heter du på discord? Sixterr_#4175

Hur gammal är du? 15 år.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i snart två år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har snart spelat på servern i två år och jag har därmed vart med om många scenarion med qpark samt lagt märke till deras roll i servern. Min uppfattning är att qpark har en mycket betydelsefull roll i servern och att servern inte är sitt bästa jag utan qpark och jag beundrar därför qparks närvaro i servern. Jag har också under vissa perioder och under vissa chefer lagt märke till att qpark har varit rätt så oseriöst och tråkigt att rpa med. Detta är jag nu här för att lösa. När jag såg att rollen som chef på qpark var ledig så satt jag mig ner direkt och skrev detta. Jag vill bli qpark chef och se till att qpark alltid och då menar jag alltid håller en nivå på rpandet samt att serverns medlemmar upplever att vi på qpark uppfyller våran roll på servern. På qpark med mig som chef kommer inget lall att tolereras, det kommer rapporteras direkt till staffs och personen kommer bli sparkad, jag måste se till att vi på qpark alltid har tillgänglig personal som kan utföra arbetet samt att mina anställda håller den högsta nivån i alla lägen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat vid qpark vid ett tillfälle vilket jag faktiskt tyckte var väldigt roligt dock så upplevde jag under denna perioad att mina kollegor rp var ytterst oseriös och jag ansåg att de höll inte den mest optimala nivån på rpandet. Jag blev senare av med jobbet i samband med att alla anställda rensades när chefen byttes ut.

Hur ofta kommer du vara inne? Eftersom jag går i skolan och inte har någonting efter i skolan har jag möjlighet att vara inne på servern väldigt ofta.
Det innebär att jag under vardagarna har möjlighet att vara inne ifrån klockan 15 till runt 23 på kvällen och på helgerna från 12 till runt 24 på kvällen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka