Nekad sixten10 | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixten10

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132251985/

Ditt Hex-ID: 110000145db1751

Vad är din discord tagg? Sixten2010#9292

Vem var det som bannade dig? Wille03

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: stöld av tjänstefordon ~Wille03. Återstår: 4 dagar 23 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning eftersom de stod att jag stal ett tjänstefordon när jag inte ens stal det. Det som hände var kanske att det såg ut som att jag stal det när jag frågade efter taxi och fick skjuts av en taxiförare medans jag satt i baksätet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag på gatan och såg en taxi bil. och det var någon som körde den så frågade om jag kunde få skjuts av taxin och jag betalde faktura också. sen blev jag bannad för stöld bara sådär när jag hoppade in i baksätet och skulle få åka taxi till destinationen jag skulle. Så måste sett ut som att jag stal det eller så stal taxiföraren bilen och staff bannade fel person. För jag skulle bara åka taxi från A till B.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det måste varit en felaktig ban eftersom jag blev bannad för stöld av tjänstefordon när jag hade fått en taxi som skulle skjutsa mig dit jag skulle. Hade betalt faktura och allt men blev bannad för att jag stal det. Så måste varit föraren som tydligen hade stulit taxibilen så bannade staffs mig istället för han.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade inte kunnat gjort ngt annorlunda då jag skulle få skjuts av taxi. och de ska ju inte vara olagligt att åka taxi.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har inte lärt mig något då jag inte gjorde något fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka