Accepterad 1.yosef | Ban Överklagan [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yosef

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199817611097/

Ditt Hex-ID: steam:11000016eb4d759

Vad är din discord tagg? 1.yosef

Vem var det som bannade dig? Bacon men taxi tog beslutet

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag shoot on sighta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände att jag var under en aktiv skottlossning med en Lotus grabb, sedan en grabb svara på prion, han kommer till platsen, han är bakom mig, jag tänker så här att han kommer hoppa ut eftersom jag skjuter mot hans kompis, jag fattar om ni var i mitt situation ni skulle också, men det är shoot o sight och det fattar jag. Personen väljer att hoppa support och då drog taxi in mig och gav mig åtgärder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser det här som en rätt ban vilket var rätt utav Taxi. Jag var barnsligt och bröt mot regeln shoot o sight. Det var 110% procent fel utav mig och jag kommer aldrig göra om det. Jag ångrar verkligen mina handlingar och har lärt mig av mitt misstag. Jag vill försäkra er om att detta är sista gången något sådant händer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte kanske RDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skjutit, isåfall i sån scenario skulel jag hoppat in min bil och åkt därifrån, då det är risky och plus det är många fiender och jag är ensam, skulle bara åkt därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Taxi om du ser detta så ber jag dig en sista gång snälla ge mig en chans det är helg vill gärna spela, kommer bevisa för dig att jag förbättrar min rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka