SIMONK | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SIMONK

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 7 April 2008

Vad heter du på discord? simking7 #3372

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 66

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-6 beroende på ifall jag har träning eller inte och när jag slutar skolan

Hur ofta kommer du vara inne? inte så mycket på måndagen för jag slutar sent och har träning men alla andra dagar så kommer jag vara inne i några timmar

Hur många timmar har du på FiveM? 66

Vad heter du? Simon karlsson

Hur gammal är du? 21

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? Jag tycker att räddnings tjänsten verkar vara roligt och spännande. Jag har ett intresse för hur dom jobbar bland folk och i olika/krisiga situationer. Jag vill ha möjlighet att hjälpa folk inne i servern och bidra med ett bra RP. Jag vill uppgradera jobbet, just nu så har jag bara jobbat som reporter, där gör man knappt något. Du bara väntar på lön medans du hittar på annat.

Varför ska du bli brandman? För att jag vill hjälpa människor i servern, bidra med ett bra RP. Jag kommer att åka på alla larm som jag kommer att få. Om det inte är någon annan på plats som klarar det själv.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Jag har aldrig jobbat som det tidigare men jag har jobbat som sjuksjöterska

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin ska användas i alvarliga situationer, som ett larm. Man ska inte prata i munnen på varandra, du ska tänka, lyssna innan du trycker in sändar knappen.

Du får larm om brand, vad gör du då? jag hoppar in i brandbilen med mina kollegor och åker till branden där man sedan kollar om det är civila som är skadade t.ex, Därefter kan man börja på med att släcka branden.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Kollar så att ingen är allvarligt skadad eller ligger fast klämd mellan bilarna. Om bilarna brinner måste man få ut personerna ur bilarna så fort som möjligt och därefter påbörja släckarbete. Då man säkrat upp platsen och släckt en eventuell eld så inväntar man på ambulansen, eller kör de skadade personerna beroende på skador och om ambulans ej hinner fram

Har du några andra frågor? nepp jag hoppas bara att detta kommer bli kul för jag älskar ju lixom att träffa folk och de kommer jag nog göra!

Tillbaka