Inaktuell arvidzzzon_98806 | Räddningstjänsten Ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arvidzzzon_98806

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 16 Februari 2009

Vad heter du på discord? arvidzzzon_98806

Är du whitelistad? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? 13 timmar, men jag förstår och har lärt mig alla regler.

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-4 timmar tror jag.

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag kanske inte är inne 1-2 ggr i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 13timmar

Vad heter du? Mikael Ohlsson

Hur gammal är du? 23 år gammal

Har du B och C-Körkort? Nej

Varför ska du bli anställd? Jag vill hjälpa till i till exempel olyckor och bränder, och såklart så vill jag ha pengar men det är inte prio 1.

Varför ska du bli brandman? Jag vill hjälpa till i till exempel olyckor och bränder.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Ja, fast på en annan server jag körde på för länge sedan.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Bristande radiodisciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat med annan mindre viktig trafik

Du får larm om brand, vad gör du då? Jag tar mig till platsen så fort jag kan och försöker hjälpa alla som är på platsen först och sedan släcker branden.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? När jag kommer fram till platsen så ska jag om föraren eller någon passagerare är i bilen så ska jag hjälpa dem att ta sig ut ur bilen.

Har du några andra frågor? Ja, behöver man ta på sig "brand kläder" när man får larm eller kan man ha på sig dem när man vill?

Ta en interjuv med rekryterare Ingame.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka