Accepterad SimonIKnow | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SimonIKnow

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SimonIKnow/

Ditt Hex-ID: 11000013503aaab

Vad är din discord tagg? SimonIKnow#4997

Vem var det som bannade dig? Swiipe, inte staff längre

Hur lång tid var din ban? Permantent ban från discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inget, vet däremot anledning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför staff valde att banna mig är jag rätt säker på varför. Grejen är såhär att jag under ett längre tag sprungit lite mellan serverar och aldrig riktigt kunnat "landa" på någon server. Däremot har jag pratat med Philip om varför jag blev bannad så vet mer specifikt nu. Så nu vet jag mer om vad som egentligen skett och varför det hänt som det har hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade efter ett tag byt tillbaks till Unive servern efter att ha bytt server och senare in på dagen fick jag en ban från discorden, vilket jag har full förståelse för nu. Har inget att skylla på nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga att det är inte en felaktig ban. Jag har som sagt pratat med Philip och fick prata med honom varför jag blev bannad från discorden sen rent generellt allmänna frågor. Däremot tycker jag att alla förskänar en andra chans. Jag tycker att jag även visat på min tid på Unive/Multistaden att jag är en vettig person som man kan lita på. Sen förstår jag att jag gick väldigt fram och tillbaka och kan uppses som förvirrande var jag vill vara. Sen vet jag även reglerna när det kommer till servern om att byta server. Man kan spela på andra serverar men hänvisas inte att göra detta, däremot tyckte jag att jag gjorde rätt med en sak i och med att jag lämnade Unives discord när jag bytte server för att inte ge missförstånd. Men nu efter senare tid har jag tänkt mycket och vet nu lite mer om vad jag vill göra och är anledningen varför jag sätter mig och skriver denna överklagan. Så med det sagt tycker jag att jag kan bevisa för er att jag har bättrat mig efter dessa 4 månader med springande mellan serverar och kommer vara EXTREMT tydlig med vad jag vill vara. Helt enkelt tycker jag fine, jag gjorde fel men alla kan behöva en andra chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Till det mesta är att jag skulle tänkt mer innan jag bytte server. Det var väldigt mycket att man följde med kompisar som startade serverar men senare in så lass dem ner, en efter en. Därefter så vill man tillbaks men då har man redan tagit för givet den chans man fick. Men nu har jag testat tillräckligt vilket jag tycker i nån mån var bra i slut ändan att jag gjorde. Nu vet jag att jag inte behöver leta mellan olika serverar längre efter att ha testat en hel del.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket under all tid, har även tänkt mycket och kommit fram till vettiga saker. Så svaret är ja. Jag har lärt mig att det är inte värt att byta server varje månad för att komma tillbaks en månad efter. Tack för du tog tiden att läsa. Mvh Simon

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Jag hänvisar dig till att kontakta Quirkz i discorden då får du snabbast svar.
Quirkz303#0753

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka