Nekad nordicen1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nordicbabyy/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e80d5b0

Vad är din discord tagg? nordicbabyy

Vem var det som bannade dig? Skulle nog tro att det var Ledningen. // Har för mig det var Emilia

Bild på banmeddelande: asdasdasdasdas (1) (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo men som sagt finns väldigt mycket konkreta anledningar till deras val, Jag gjorde fel i det jag gjorde och skulle inte gjort det alls, och därav antar jag också att staffsen valde att utesluta mig från servern då jag inte följde standarden och bröt om serverns regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nu var det ett tag sedan så vet inte exakt men försöker mitt bästa. Jag minns att Hypem drog in mig till support och visade lite klipps på folk som hade gjort en forums anmälan, Jag ansåg själv inte att jag begick något större fel i klippsen utan det var väl då någon enstaka grej som kunde utförts bättre, Han valde däremot att ta återgärder och dra in mina roller samt 14 dagars ban, Jag blev ju då väldigt frustrerad med tanke på att jag gjorde allt jag kunde för och visa en bra sida och hålla rp nivån bra, Streamade det började gå bra för mig på lives, Jag hade donerat för allt jag ville ha och hade äntligen byggt upp något bra på servern, Och jag tänkte att det kanske löser sig med en överklagan på beslutet men det gjorde det inte han ville inte inse att bannen inte skulle vara så lång som den var då felen inte ens syndes i klippsen och jag blev då som sagt frustrerad och valde att gå in och göra dumheter bland annat fuska samt lägga ut klipps som jag däremot tog bort kort därpå då jag inte tyckte det var en bra idee och lägga ut klipps när man bara skjuter på servern., Sen vart jag då Premanent bannad/Blacklist istället vilket är väldigt förståeligt men jag har verkligen tagit en fundering på allt och önskar om en chans att bevisa förändringen, har knappt rpat alls sen sist och förstår verkligen att det inte va bra o göra så men det kommer absolut inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var absolut rätt och jag gjorde fel, Men kommer inte upprepas och har faktiskt insett och funderat över allt nu under alla dessa månader.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannat runt år 2021 för att jag inte kunde rpa jag va ny, sedan lite under 2022-2023 så har man åkt på lite ban kanske powergaming,rdm,ooc eller sã men man lär sig och har varit bannad 2024 så har inte kunnat bli bannad under detta år samt slutet av 2023

-T.ex.
Powegaming
COPBAIT
Dessa typer jag jag blivit bannad för innan finns säkert mer, Men har däremot alltid försökt förbättra mig.
P ban har nog också vart någon gång under några år tillbaka.

Sen även denna ban och någon till

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ? Ja absolut, att brösta indragna roller och sedan bara söka om på nytt och vänta ut min ban och absolut inte göra så som jag gjorde. Vilket var fel och jag har lärt mig utav det nu efter månaders ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att man inte alltid får som man vill och det betyder inte att man inte kan börja om på nytt och bygga upp sig igen, Man ska helt enkelt förstå sin ban och veta varför man vart bannad inte bli frustrerad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vet att det inte hjälper att skriva att man insett sitt fel men har faktiskt gjort det, Har åldern inne nu har tankesättet och jag vill verkligen bara göra rätt för mig här efter att spela och ha kul, Dra igång någon stream och allmänt bara ha det gött, Hoppas verkligen att ni förstår mig och hade varit väldigt tacksam om jag fick en chans att bevisa förändringen, Ursäkt igen om jag ställt till med något.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka