Nekad JappDen | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexaderskatt

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199792389605/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d33fde5

Vad är din discord tagg? I33e.

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild på banmeddelande: imagesssssss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag la upp en unive montage och jag vet det är jätte barnligt men jag gjorde misstag och ja jag erkänner för de men jag har ändrats jag kommer inte ljuga och säga nje det var inte jag och sånt jag står upp för det och just nu har jag varit bannad skit länge och jag vill ändå spela och ha roligt med mina vänner så snälla kan jag få en till chans jag vill verkligen komma tbx och visa att jag är bättre och jag kan göra bättre av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag blev bannad för jag skjöt en i onödan (rdm) sen blev jag sur för jag gillade inte beslutet och valde lägga upp ett montage och nu när jag tänker på det så var det skit dumt val av mig och jag kommer vekligen inte göra om det för jag vet va konsekvenserna kan bli

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktigban men däremot så minns inte men aångrar jag det skit mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mins inte men aldrig varit bannad för montage innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat inte lägga ut montaget och skrivit en banöverklgan och försökt förklara mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig göra montage igen för de skämmigt och barnligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka