Nekad simon_asplund69 | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokie

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Asplund

Vad är ditt discord namn? simon_asplund69

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Simon Asplund 14 jag har inte så många känslor och jag älskar bilar och motorer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja ibland kan jag nog det men jag har ju mycket skola och sånt skit satt men ja jag kan hjälpa till ibland

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är att man fuskar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM VDM Copbait fearRP metagaming NLR combatlog powergaming sunt förnuft ooc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har lite erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag älskar spel som rollspel och gta och sånt också älskar jag ju motorer och bilar
 
Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla samtliga frågor. Du behöver utveckla din karaktär, ha med känslor/intressen, ålder, framtidsplaner och hur din karaktär är som person. Din karaktär skall heller inte heta eller vara samma person som du själv är ooc. Det ska vara en karaktär. Du behöver även utveckla vad det innebär att spela för motpartens vinning samt precisera vad reglerna innebär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Senast ändrat av en moderation:
Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.
 
Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top