Nekad Volvoraggarv741 | Medlem ansökning (TOBBE) [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvoraggarv741

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabriel032

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Simon Möller

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll trevlig Royal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Simon Möller 56 år uppväxt i Gottsunda Uppsala. När Simon var liten var det inte lätt när han var liten så hon hans föräldrar på med olika kriminella aktiviteter som att sno bilar dela inbrotts och sno massa mat på mataffären till slut så fick Simon för sig att han en dag när han blev gammal att han skulle provat sno en bil men det gick inte så bra för Simon för Simon kunde inte ta sönder utan dessutom att polisen kom och tog honom istället efter det som alltid var en kriminell och är det som är problemet med Simon. Han har alltid varit kriminell Jag kommer alltid att vara det. Simon är en riktig busig man som gillar att göra olagligheter och gillar att hålla på med brott på grund av sina föräldrar som inte kunde ta hand om honom när han var liten. Ibland när Simon var liten så trodde han att han var en gangster så han gick runt Gucci kläder och bett någon väska när han var fem år och så Walla Walla till alla dina klasskompisar och vi ser fröken sa -Walla Walla fröken ska vi gå hem till mig jag tittar på film men jag men hon sa nej Simon alltid levt ett väldigt jobbigt liv med mycket dumheter och gjort väldigt mycket saker han ångrar idag han kom fortsätta och hålla Hamid och se till att stå bli osäker när han kommer hit. Då får man akta sig. Han har ingen att leka med när han var arg för då blir han så arg så han jagar runt folk tills han hittar dem hans framtidsplaner att försöka sluta och kriminell och bli polis men det blir lite svårt så mycket prickaderegister men ska jag bara försöka börja jobba med Mekonomen och sånt där när början eller något annat roligt Hans framtidsplan är också att hitta nya vänner och försöka träffa sin avdankade syster någonstans i staden och sen har han mycket

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt och bra scenario. Har mycket erfarenhet inom RP och vet hur man gör. Jag kommer bidra med roligt och skönt scenario för alla såna här och jag är roligt för folk som spelar spelar här kommer RP som kriminell och när kommer jag göra så det bli mycket roligare för dem som är med mig och kommer göra så det blir liksom lite roligt att spela. Jag kan också bidra med mycket roligheter som att jag kan spela lite knäpp ibland och det är också roligt. Jag kan bidra med mycket både socialt och annat inom RPP. Hur många timmar och vet tumma RP på

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motpartens sida menas med att du ska både kunna ta att förlora och vinna i ett scenario. Det handlar inte bara att vinna. Du måste kunna förlora vissa har svårt för det i alla fall. Polisen vet jag man måste alltså kunna förlora vinna utan att bli arg. Allt handlar inte om att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har blivit blivit bannad för lite olika saker som jag ångrar idag. Första gången var att jag tog ut pengar från företaget och köpte massa olika olika bilar. Andra gången var att jag spammade reporter lite onödiga saker som jag ångrade väldigt mycket då jag gillar att spela här och hoppas jag jag få en till chans och inte ska göras om jag var dum då och tänkte inte till och kommer inte göra om det på något sätt. Hoppas jag får en till och rolig chans och få en chans att bevisa att jag är bättre och det är jag nu också.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Power gam och sunt förnuft, sunt förnuft är det viktigaste regeln på alla olika servrar och det är på grund av att det är den regeln man ska sträva efter när man spelar och nu men du ska tänka som det borde vara i verkligheten och det borde vara som att din karaktär borde vara du det. Säg så att du kan inte gå runt och slå ner folk på torget utan anledning. Du kan tänka sig skjuta en polis utan anledning att inte ligga i 300 i stan kanske inte hoppa från ett åtta vånings hus. Tror att du överlever. Allt handlar om att du ska tänka som att det borde vara i

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mej

Felaktig discord

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka