Smokie
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Asplund
Vad är ditt discord namn? simon_asplund69
Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Simon Asplund 14 jag har inte så många känslor och jag älskar bilar och motorer.
Vad kan du bidra med till serverns RP? ja ibland kan jag nog det men jag har ju mycket skola och sånt skit satt men ja jag kan hjälpa till ibland
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är att man fuskar
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM VDM Copbait fearRP metagaming NLR combatlog powergaming sunt förnuft ooc
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har lite erfarenhet inom rollspel
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag älskar spel som rollspel och gta och sånt också älskar jag ju motorer och bilar
Vad är ditt discord namn? simon_asplund69
Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Simon Asplund 14 jag har inte så många känslor och jag älskar bilar och motorer.
Vad kan du bidra med till serverns RP? ja ibland kan jag nog det men jag har ju mycket skola och sånt skit satt men ja jag kan hjälpa till ibland
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är att man fuskar
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM VDM Copbait fearRP metagaming NLR combatlog powergaming sunt förnuft ooc
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har lite erfarenhet inom rollspel
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag älskar spel som rollspel och gta och sånt också älskar jag ju motorer och bilar