Nekad Simon Bergstrand | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon Bergstrand

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091317608/

Ditt Hex-ID: 1100001436a7b68

Vad är din discord tagg? jag ba flyger#1764

Vem var det som bannade dig? Ingen aning

Hur lång tid var din ban? Permanent från dc

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag är blacklistad från unives discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? INGEN ANING.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner höll på att göra ett gäng, vi snackade en stund osv.. sedan blev det för mycket skrik och sådant så jag och en annan vän snackade pm istället. Medan vi snackade pm verkade vårat gäng scama en person på pengar eller något. Jag hade ingen aning om detta men på något sätt blev "jag" bannad från discord servern. Jag hade inget med det att göra eller något!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig, jag hade inget med det att göra, jag vet att jag har hållit på med att köra på andra servrar och sånt tidigare men jag vill verkligen ha EN chans till. Jag är en mogen unive spelare och kommer inte göra om dessa saker. Jag har så mycket framför mig jag vill göra i unive och jag spelar verkligen inte på andra servrar längre, endast En chans till hade uppskattas enormt, jag gillar verkligen denna server och brinner för den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare från dc servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ska inte ha gjort dessa saker jag har gjort, kommer aldrig göra om det, vill jättegärna ha en chans till!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte göra om dessa saker. Behöver verkligen en chans till, jag brinner verkligen för Unive!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart, läs den när ni har tid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka