Accepterad Simme123 | Ban Överklagan [kattmat:)]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simme123

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199183030061/

Ditt Hex-ID: steam:110000148e1e72d

Vad är din discord tagg? Cxrse_01

Vem var det som bannade dig? polishkurwa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-31 162911.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig på grund av grovt powergaming och bristande sunt förnuft. Jag och en kompis körde offroad-bilar uppe i bergen och hoppade runt, vilket inte var realistiskt rollspel. Jag rpade inte på skador och tog inte situationen på allvar. Jag förstår att det kan uppfattas som att jag inte tog servern seriöst och bröt mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var uppe i bergen med offroad-bilar, körde runt och gjorde hopp. Det var mest på skoj och inte menat att sabotera för någon annan. Jag tror vi blev observerade av staff precis då vi hoppade med bilarna och inte rpade på eventuella skador. Kort därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och en vän bestämde oss för att ta en paus från vanlig RP och körde iväg upp i bergen med våra bilar. Vi körde offroad och gjorde lite stuntliknande körning, hoppade över kullar och körde snabbt i terräng. Vi rpade inte skador när vi flög eller landade hårt. Det var oseriöst beteende och bristande RP, vilket jag i efterhand förstår är ett tydligt brott mot §4.1h (Grov Powergaming) och §4.1j (Grov Sunt Förnuft). Vi rpade inte konsekvenserna av vad vi utsatte våra karaktärer för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns var felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha gjort sådana stunt eller orealistisk körning utan att rollspela skador eller konsekvenser. Jag borde ha följt reglerna även när vi bara “lekte” runt och sett till att hålla uppe en rimlig nivå av realism och RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket. Jag har insett att reglerna gäller hela tiden, även om man bara “leker runt” med en kompis. Det finns inget utrymme för att släppa på RP eller förnuft bara för att man tycker det är kul i stunden. Jag har också lärt mig att powergaming och bristande RP förstör upplevelsen – både för mig själv, mina vänner och för andra spelare på servern. Nästa gång jag loggar in kommer jag vara betydligt mer noggrann med hur jag spelar, och se till att alltid hålla mig till reglerna och till serverns RP-standard.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka