Accepterad simba123 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simba123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199477194447/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a6a7ecf

Vad är din discord tagg? real.ankis

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-01 123408.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade ett soundpack

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för ett par månader sen så blev jag blacklistad för höga fotsteg. jag och några polare satt och plockade koksplantor, när jag helt plötsligt blir indragen i ett staff samtal. där jag får reda på att jag tydligen har något som kallas för 'höga fotsteg' vilket jag inte visste var en grej då. där jag direkt blev permanent bannad från unive,dcn och krim dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag inte hade någon aning om att jag hade det eller ens vad det var för något. jag ansökte om unban från min blacklist men blev inte unbannad från discorden utan bara från fivem servern. jag har nu i ett par månader försökt bli unbannad från dcn men har fortsatt utan någon lycka. kan jag få unban från discorden eftersom jag blev godkänd på min förra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för höga fotgsteg där jag lärde mig ganska snabbt att om jag lyckas bli unbannad så ska jag ej ha ett soundpack.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat varit lite mer noga att kolla igenom regler inann jag valde att testa ett soundpack. för om jag då hade läst lite mer noga så hade jag inte varit bannad just nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAAAAAAAA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka