Accepterad simba123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simba123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199477194447/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a6a7ecf

Vad är din discord tagg? s1mez3

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-15 032338.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade något som ger mig en fördel i rollspelandet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare satt och plockade koksplantor när jag blev indragen i ett staffsamtal där han frågar om jag använder mig av högs fotsteg. Jag svarar nej för har ingen aning vad det är och han förklarar. Jag frågar om jag ska ta bort det eller något. Men han säger att jag kommer få permban och sedan bara boom så e jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban, ja jag gjorde fel som hade soundpack och det kommer jag ej göra om. Men tycker den var felaktig för att man ska inte bli permanent avstängd från både krimdcn och vanliga dcn för en sån liten sak. mer typ en tempban i en vecka eller liknande för jag har lagt så oehört mycket tid på denna servern och det är en av den roligaste tiden jag haft på en fivem server och vill ej tappa de..

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad bara timeout i en 30 min för jag ljög om skador på sjukan vilket jag ej kommer att göra om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att aldrig ha ett soundpack men det var bara att alla mina vänner har det så ville åxå ha det men den jag valde fick man tydligen inte ha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAAA! att jag aldrig mer ska köra med ett soundpack.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår till 100%

hur går de? förstår inte måste hedgehog bestämma om ja blir unbannad?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka