Nekad SIgma skitzad | Medlem ansökning [Hurtbulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SIgma skitzad

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? realskitzad

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi stålbånge född 2001 den 11 september

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, stark, snygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter abdi stålbånge den är föd 2001 den 11 september han är snäll och rolig och snygg väldigt trevlig han har två vän som hetter abdi o jassan dom är också snälla roliga / adbis cruch. jag gillar vara med fol hänga med folk jga har varigt på den mörka sidan av livet också så har abdi och jassan det men vi ville testa hur det var att bara vara snäll trevlig och sånt så vi slutade med dråger vapen och sånt krimminelt det var inte lätt för abdi och jassan men dom klarade det till slut och sen så gick vi vid groov en gång när vi skulle sluta vara krimminela så kom en skott rakt i abdis huvud vi behövde ta han till sjuk hus dom sa att han skulle klara säg men en dag senare så skriver dom till mig och jassan vi försökte allt vi kunde men han klarade sig inte men nu vill han ha hämd så nu vill han bli krim igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp, jag tänker att jag ska bli kriminell, ska äga hela staden, försöka göra mitt bästa jag gillar att bli stora tillsammans och att rpa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid bara spela för sin egna del eller makt eller vapen man ska spela för att ha kul inte bara för att jag ska vinna och dom förlora det är roligt när båda sidorna vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det var att jag körde 200 i stan det var för länge sen å unive när jag just startade sen komemr jag inte ihåg mer jag har lärt mig att man inte ska köra snabbt i staden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta gaming | Det är att man tar information ooc och sen så använder man det ingame till exempel min kompis blir kidnappad jag kommer och skutter ner dom och tar han.. power gaming | om man krokar så kan man bara inte åka vidare jag får rpa på skador.. fear rp | att man inte varnart om sitt liv.. suntförnuft | att man ska tänka lågiskt skulle jag gjort detta i verkligheten ifall jag var grovt kriminell tex. rdm | random death match att man dödar nån utan en bokstavlig anledning. vdm | att man använder sitt fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne det är bra så tack, mvh skitzad

Nekad ansökan
Anledning: Har en annan discords länk i bion

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka