Nekad SIgma skitzad | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SIgma skitzad

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? skitzad

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Stålbånge hane 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lätt arg , agresiv , snygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi stålbånge växte upp i groove street med mamma som var alltid trött och en pappa som var kriminell och kom hem varie dag med mer skott håll | och nu när abdi är stor ska han bli polis och göra så ingen mer blir som sin pappa kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tänker jag ska vara polis och rpa som poliso ta fast skurkar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man kan liksom spela för motstondarens vinst med vi säger det är ett bank rån och jag vill spela för motståndarens vinst alltså polisen då så kanske jag crashar sen när jag flyr med meninngen så dom fångar mig så dom vinner senariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag jag har innan blivigt bannad för ajg körde för snabbt i staden och det kommer inte hända igen jag lärde mig att inte köra för snabbt i staden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random death match döda någon utan anledning vdm vechel death match använda sitt bil som ett vapen suntförnuft att man ska tänka lågiskt fail rp o fear rp orkar jag inte förklara i intervjun

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är bra så

Hej!

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka