Nekad SIgma skitzad | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SIgma skitzad

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? Realskitzad

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi stålbånge 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam, smart, snygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har två vän som hetter abdi o jassan dom är också snälla roliga / adbis cruch. jag gillar vara med fol hänga med folk jga har varigt på den mörka sidan av livet också så har abdi och jassan det men vi ville testa hur det var att bara vara snäll trevlig och sånt så vi slutade med dråger vapen och sånt krimminelt det var inte lätt för abdi och jassan men dom klarade det till slut och sen så gick vi vid groov en gång när vi skulle sluta vara krimminela så kom en skott rakt i abdis huvud vi behövde ta han till sjuk hus dom sa att han skulle klara säg men en dag senare så skriver dom till mig och jassan vi försökte allt vi kunde men han klarade sig inte och han har tänkt på att flytta till unive men det är så svårt att få medborgarskap och men har varigt det i många olika städer och så har han varigt kriminnel i många städer och i många gäng och är väldigt bra på at skut så kommer nog bli krimminel i denna staden ochså om jag lyckas på svenskt medbortarskap för abdi ser lite kurd ut. och nu kommer jag bara chilla ta det lungt ogå till mörka sidan igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska försöka få högre rp nivå jag är redan bra men försöker bli bettre jag kan beretta för mina kompisar för server och dom älskar roleplay. jag kommer bidra så mycket jag kan till den här serven, jag kan rpa på på bra hög nivå. eftersom jag börja rpa på unive 2021 men sluta vid slutet av 2022 därför tror jag att jag kommer bidra bra till serverns rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för att bara jag ska vinna och ha kul i ett scenario. eller att jag ska bara skotta han för jag vill ha hans vapen man ska inte bara spela för makt och pengar det ska inte vara shoot and loot. fortsätta rpa roliga scenarion. Att fortsätta spela sin roll även om det innebär att man "förlorar". Det roliga är ju att rp:a, inte att bara köra sitt eget race. Till exempel, om man blir stannad av polisen så ska man inte bara dra därifrån för att slippa konsekvenserna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag men det var när jag var ny till ficem jag var inte lika bra på o rpa som jag är nu nu har jag hög rp nivå och kommer inte bryta mot reglerna igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming tar info från utanför rp tex twith youtube live m.m | fear rp att du inte varnar för ditt liv du inte bryr dig om nån har en pisotl mot ditt huvud bar slår dom och inte bryr dig | rdm random death match dödar nån utan anledning | använder ditt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack, det är bra så.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka