Nekad siggepigge. | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggepigge.

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
6
Ditt discord namn: siggepigge.

Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller och 31 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? Valetino

Varför tror du själv att beslutet togs? för att efter ett scenario mellan GSF Whyos och Athenas då valde Athenas att hoppa för att rapportera regelbrott som hade hänt under scenariot i support och tycke att scenariot inte var roligt och för att det jag gjorde var delvis fel och det tycke staffsen i support också där jag försökte förklara mig själv men då gick det inte och då fick jag bara ta dom åtgärderna som det blev fast jag tycke det var BS.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att Valentino tog i lite hårt med 31 dagars ban och indragna roller själv tycker jag att ni borde givit mig Krim varning då det enligt mig inte var så grovt sedan har ni ju krim varning av en anledning själv tycker jag att det hade varit bättre om jag hade fått 2 eller en krim varning då jag sedan tidigare inte har haft krim varningar och jag brukar inte ställa till med problem på servern jag hoppas jag kan få en chans till och att ni kan lätta lite på straffet jag fick tycker det var lite overkill staffs kunde också valt att låta oss köra om scenariot och sett till så inga regelbrotts begicks.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/sd9w2y det är jag med gröna kläder

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka