Nekad 187an | Beslut Överklagan [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

187an

Medlem
Meddelanden
504
Reaction score
22
Ditt discord namn: 187an

Ditt Hex-ID: 11000014d6272f6

Vad för typ av beslut gäller det? 1 krim varning + 5 dagar ban

Vem/vilka tog beslutet? Taxi och jonkan o nån annan

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror de tog beslutet om åtgärderna eftersom de inte fick uppfattningen över hela 5+ långa scenariot utan speccade 15 sekunder och drog en slutsats

Hur är beslutet felaktigt? Ska förklara scenariot, vi åker på en prio vid hamnen där vi ser 4+ av kartellens alliansens fordon så påbörjar ett efterföljande på våran konvoj där dom hoppade ut o börja skjuta oss då flyr vi mot hamnen längre ner och de ställer sig på bron över och skjuter ner mot oss som man ser i klippet vi åker circklar under dom för att inte blir träffade de står 2 röda bmw x5s och 1 röd porsche o skjöt sedan kom det en annan porsche som va röd från samma allians från ett annat ställe men tar samma väg in vilket ledde till att jag inte kunde se om de va porschen från bron som skjöt eller samma porsche med samma färg från ett annat ställe och då jagar jag han och skjuter eftersom de har skjutit mot oss de kollar inte upp skottloggsen där de hade stått att de skjutit i samma allians på samma ställe i flera minuter för att den röda porschen åker in i en aktiv skottlossning keywoard AKTIV skottlossning där jag följer efter han eftersom han skjutit mot oss och hoppar ut o riktar och han fortsätter köra så jag skjuter och dödar honom så han stannar då får jag som GRÖN spelare med inte en enda ban på flera månader 5 dagars ban och 1 krim varning när ni tydligt sagt att ni ska prata med gröna spelare istället för att banna och dela ut varningar och åtgärder

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lnFbzlJqBDHcg6Gqe?invite=cr-MSwzVVUsMjI2MTEyNjg0&v=52

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka