Nekad bomishq | Beslut Överklagan FILIRI

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AL9

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,091
Reaction score
110
Ditt discord namn: alle0108

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim, 11 dagars ban. Med denna ansökan försöker Jag få min krim tillbaka med kanske 1-2 krim varningar.

Vem/vilka tog beslutet? Hapy, filiri sen kommer jhag inte riktigt ihåg vilka fler detta skedde för några dagar sedan.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tycker själv att beslutet var väldigt grovt för det jag gjorde. Det som skedde var att jag skulle köpa vapen av min polare som är med i en mc klubb och av slump hamnade jag mitt uppe i deras kidnappning som dem hade mot sons då valde jag och hjälpa till vilket jag inte borde gjort då det är inte min buisness att vara där och jag borde hållit avstånd tills dem var klara men efter scenariot så åker jag och några fler till sjukhuset för att hämta upp en polare då ser vi samma grabb som var kidnappad och då valde jag hoppa ut och matta ner honom med slag varför jag gjorde detta vet jag inte riktigt men jag slog ner han iaf och sedan åkte där ifrån efter några minuter så ber nån mig hoppa support sedan sitter vi där och snackar sen kommer dem med beslutet att dra in min krim som jag tänkte då var oerhört överdrivet för det jag blev anklagad för och jag hade fattar 1-2 krim varningar men indragen krim och 11 dagars ban för något jag aldrig blivit tidigare bannad för eller något är helt absurt jag fick inte ens chans att få visa att jag inte skulle göra om det eftersom dem väljer att ge mig indraget och ban det första dem gör just nu känns det inte som att staffs vill lära ut spelare att göra om och gör rätt nej dem ska ge indraget för minsta lilla utan att ge spelare en chans att visa sig bättre men ändå säger staffs att vi jobbar med spelare inte emot men ändå så får man ingen läran från staffsen det är direkt på spelarna för att ge konsekvenser och ingen läran.

Hur är beslutet felaktigt? Jag håller med det jag gjorde var kanske inte så smart men tycker det är skevt hur jag kan få indraget och 11 dagars ban för något jag aldrig har gjort tidigare och tycker det är skevt att staffsen enbart jobbar mor spelare och inte med spelare som staffsen sagt flertalet gånger att dem gör men uppenbarligen inte jag fick inte en chans att få bevisa mig bättre med t,ex 1-2 krim varningar nej dem ska ge konsekvenser direkt och ingen läran av misstaget man gjort.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: finns hos staffsen men personligen tycker jag att jag hade kunnat få en andra chans med krim varningar eller något liknande för att detta är helt sjukt strängt och fattar inte varför man ska få det maximala straffet för något man aldrig gjort förut.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka