Accepterad SiggeEd | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Edström

Vad heter du på discord? Siggeed#3151

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider?
Söndag-Torsdag. 16:30 till ca 23:00
Helger. Mellan ca 13:00 till ca 02:00 men kan bli längre.
Dessa tider kan variera och brukar faktiskt blir lite mera.

Vad är det som får dig att söka till Trainee?
Det jag vill uppnå som trainee är att utveckla och göra servern till en bättre plats. Jag har varit servervakt ett tag nu och känner att det är väldigt roligt. Jag känner mig redo att ta det nästa steget att bli Trainee där jag verkligen kan göra stor skillnad för servern i det positiva. Jag har spelet rätt så länge på servern och är redo att lägga ännu mera tid för serverns och rp nivåns bästa. jag tycker det är extremt roligt att hjälpa folk där jag är bra på att sätta in mig i båda perspektiv så det blir rättvist för alla. Jag är också väldigt aktiv som gör att jag kan lägga mycket tid på servern och hjälpa människor och spendera mycket tid på att förbättra servern och Community. Jag vill också gärna hjälpa nya spelare att lära sig grundreglerna och visa hur roligt det är på denna server, jag vill samt också lära känna alla i staff teamet har pratat med några några gånger och alla verkar riktigt sköna. Har också märkt att det ibland kan ta riktigt lång tid att komma in i support det kan ta upp mot 40 minuter och med fler Trainees som lägger sin tid på servern så kan detta förbättras.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle främst sitta och specca vid dem mest lalliga delarna av staden som piren, torget och Tex Marja lisas många nya spelare brukar samlas där och göra flera regelbrott mitt mål är att jag ska lära alla nya att de måste följa reglerna och att rp:n blir mycket roligare då. Jag tror Trainee är något som passar mig och jag kommer gilla det extremt och inspirera mig till att bli mer aktiv. Jag vill också utveckla tex krim rp som jag är just nu jag märker att det är väldigt ofta efter scenarion två parter bli väldigt arga på varandra i dessa lägen skulle jag sätta mig lugnt och prata med båda och kanske visa att några gjorde fel så att det inte händer nästa gång så att nästa scenarion blir bättre och roligare för båda parterna. Jag har även börjat märka att så fort spelare är vid polisen så får dem för sig att det är bra rp att burna framför polisen så dem ska bli arga och börja jaga jag tycker det är extremt dålig rp. Jag kommer också gilla att sitta och kolla pm där folk skickar clips på ett regelbrott och så kan jag ge åtgärder. Jag kommer lägga så mycket tid på servern jag bara kan.

Hur länge har du spelat på Unive? unefär 4 månader och har 450 timmar+

Har du några tidigare erfarenheter? har inte speciellt mycket erfarenheter det ända är från min sv men brukar dock kolla på streams samt har jag suttit och kollat igenom gamla ansökningar där jag lärt mig massor med commands. jag skulle säga att jag är lätt lärd så om jag sätter mig ner och pluggar på alla ett litet tag så kan jag dem.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dv (tar bort bil)
Goto (id) (åker till en person)
Bring(id) (man flytar en person till sig)
Frezze(id) (man fryser en person så dom inte kan röra sig
Unfrezze(id) ( man tar bort frysningen så de kan röra sig
Toggleid ( så man kan se folks id )
Togglename (så man kan se folks steamnamn)
Clearinventory (id) (man tar bort allt i deras inventory
Who(id) ( man kollar ifall de är till exempel Medlem eller krim)
Sqlban (id) (längd) (anledning) (man bannar någon)
Sqlunban(hex-id) Man unbannar någon
ooc (man skriver ett medelande som alla kan se.
announce (viktigt meddalande till alla)
noclip( för att anting gå ut ur no clip eller in)
sv (skriver man i en chat för servervakter)
sc (skriver man i staff chat)
skin (id) ger man skin till en person
revive (id) återuppvlivar en person
giveitem (id) (föremål) (antal) ger en person ett föremål
spec (för att kunna specca någon)
addkey (namn) (för att ge en nyckel)
setjob (id) (jobnamn) (rang) ger personen jobbet ingame
kick (id) (anledning) för att kicka någon
sqlbanoffline (permid) (längd) (anledning)
svban (id) för att banna någon i 60min
Dessa är de jag lärt mig genom streams och gamla ansökningar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Bara att jag kommer lägga 100% av min tid på att utveckla servern

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka