Antagen babbendensnabbe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ditt discordnamn: arw111

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? För att jag vill förbättra Rpn för alla så att vi har en stabil rp som alla kan vara med på. Jag är lugn, rättvis och gillar att hjälpa folk istället för att skapa drama. Men ifall det behövs så säger jag till på skarpen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Folk som rpar som kriminella följer knappt reglerna. De gör powergaming och fear rp hela tiden. Detta utförs såklart inte av alla på denna servern men de som gör detta förstör bara rpn så att folk inte kan ha roligt. De förstör för alla dnar och för sig själva.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och resten av staffteamet skulle försöka vara mer aktiva i situationer där regler bryts och se till att spelare får konsekvenser om de förstör Rpn. Jag tycker också det är viktigt att staff arbetar snabbt och rättvist så att problem inte fortsätter förstöra upplevelsen för andra spelare. På så sätt kan vi hjälpa till att skapa en roligare och mer seriös server för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara lugn, respektfull och rättvis mot alla även om någon är arg eller otrevlig. För mig är det viktigt eftersom staff ska vara ett bra exempel för servern. Men det är också viktigt att säga till ifall det verkligen behövs.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går i skolan på dagarna och efter skolan är jag antingen med vänner eller så är jag hemma. Även ifall jag är med vänner kommer jag ändå ha tid att gå in på unive. Och jag tänker göra mitt staff arbete runt 2 timmar per dag varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag hittar inte var man ser det men det är ungefär 7 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men det ska bli kul att få chansen och visa vad jag kan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka