Ej Antagen Mariateresa12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Ditt discordnamn: mariateresa2025

Ange ditt födelsedatum 7 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli helper på unive för att jag vill kunna hjälpa dom som inte kan så mycket om själva saken Rp och försöka göra allt för att dom ska kunna bli lika bra som andra folk att rpa. Iallafall vill jag banna dom som inte kan så mycket och bara lallar 24/7 jag vill kunna hjälpa servern till 100%. Jag har även fått höra från mina vänner att jag skulle passa som support och det tror jag med för jag har alltid haft målet att hjälpa folk och att banna dom som inte sköter sig jag tycker det är oacceptabelt att hålla på att lalla osv det är inte en seriös Rp och dom borde bara bli bannade. Jag vill kunna göra fristaden till en bättre plats så alla kommer att kunna trivas här osv. Jag vill kunna utveckla mina support läredomar också så jag hoppas bara att jag blir godkänd.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det tar tid i support att bli indragen samt i krim support.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Förmedla budskapet till spelare, skrik inte på dem eller banna dem, få dem att förstå istället och inse varför vi tycker som vi gör, försök få dem att inse och lösa en voice changer, skicka en länk på en tutorial mm, förklara för dem när du har dem i support kanalerna, få dem att inse att allt fint som de donerat för som deras peds, importbilar mm allt kan du ta bort med ett enkelt knapptryck, ge dem sedan 1 elller 2 krim varningar. Ser du samma problem om att man fear roar eller f8 quitar för man inte vill förlora sitt vapen, och de fått denna varningen sen innan bannar man skiten ur dem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att hålla bra ton och respektera spelarna på servern, det är viktigt att inte bli arg och skrika på spelarna. Man ska vara aktiv och sköta arbetet snyggt samt smidigt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att pausa min kriminell roll och bara fokusera inom staff arbete, jag kommer som jag gör nu fortsätta spela flera timmar om dagen. Men istället för spela kommer jag specca ta support ärenden osv.

Hur länge har du spelat på Unive? konstant sedan 2025 typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja nu vet jag att unive har ett annat ban system men här hart vi lite kommandon som används nu och förut
/kick (id) (anledning) för att sparka någon från servern och kan användas som en varning.
/svban (id) (anledning) för att banna personen som gjort fel i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver.
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban.
/giveitem (id) för att ge en spelare ett föremål.
/giveweapon (id) för att kunna ge en person ett vapen.
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd.
/dv för att kunna ta bort en bil.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person vilket som betyder att hen inte kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen.
/revive (id) för att kunna göra en person till levande igen.
/clearall för att rensa chatten för spelarna.
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory.
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället.
/noclip för att noclipa

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope, jag kan tänka mig allt.

Tillbaka