sickan1333
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? simon islanmaz
Vad är ditt discord namn? dsgis13 [3malone]
Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: firas deggram 2001-01-04
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, social och engagerad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommit från en stad där han haft tidigare problem med familj och omgivningen redo att starta på nytt med jobb och skaffa lägenhet
Vad kan du bidra med till serverns RP? trevlig och kan bidra till roliga scenarion utan svårigheter
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att även om man ifall man inte gillar hur ett scenario spelas ut ska man hålla sig till situationen och inte dra eller ändra på saker utan bara spela med för en bra upplevelse
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? trevligoch social, inga trakasserier, spela med i scenarion, inte gå ut ur karaktär eller göra ändringar utan utveckling på karaktären.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar och har alltid tyckt GTA RP ser roligt och intressant ut jag har alltid velat testa och vara med en community men har alldrig kunnat för har aldrig haft en gaming dator men nu nyligen skaffa jag en och är redo att testa på en Community som ser väl strukturerad ut som eran. mvh simon
Vad är ditt discord namn? dsgis13 [3malone]
Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: firas deggram 2001-01-04
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, social och engagerad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommit från en stad där han haft tidigare problem med familj och omgivningen redo att starta på nytt med jobb och skaffa lägenhet
Vad kan du bidra med till serverns RP? trevlig och kan bidra till roliga scenarion utan svårigheter
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att även om man ifall man inte gillar hur ett scenario spelas ut ska man hålla sig till situationen och inte dra eller ändra på saker utan bara spela med för en bra upplevelse
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? trevligoch social, inga trakasserier, spela med i scenarion, inte gå ut ur karaktär eller göra ändringar utan utveckling på karaktären.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar och har alltid tyckt GTA RP ser roligt och intressant ut jag har alltid velat testa och vara med en community men har alldrig kunnat för har aldrig haft en gaming dator men nu nyligen skaffa jag en och är redo att testa på en Community som ser väl strukturerad ut som eran. mvh simon