Accepterad hej1221 | Medlem ansökning [eric_cool] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hej1221

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Hej1221

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Zaki Haddad och han är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, snäll rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zaki växte upp i bosnien med sin mamma och pappa och zaki är väldigt intresserad i bilar och han har drömt om att få jobba som mekaniker sen han var liten och det är det ända han brinner för men när zaki var 14 så dog hans pappa i krig och mamman lämnade han och han vet ännu inte varför och Zakis planer inför framtiden är att bli en duktig mekaniker och skaffa många vänner och hus och familj och försöka göra staden till ett tryckt och säkert ställe, och zaki är en sån person som helst inte vill vara i vägen för folk tillexempel att han inte vill vara en som ställer till med problem och inte störa folk i onödan

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag gillar att skapa bra och realistiskt rollspel där alla får något kul att vara med om. Jag tänker alltid på hur min karaktärs val påverkar andra och försöker skapa spännande situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela inte för att vinna utan för att rpn och scenariot ska bli bra och roligt för båda parterna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har råkat brutit mot reglerna och då var det så att jag körde på folk med min bil utan anledningar. dock var det när jag precis hade börjat med rp så jag kunde inte reglerna och då lärde jag mig att inte göra om det ingen och att läsa på serverns regler noggrant innan jag ger mig ut i staden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm: det är när man dödar folk utan någon riktig anledning tillexempel att du slå eller döda någon för att du är arg. VDM: det är när man använder sitt fordon för att köra på nån spelare utan någon anledning METAGAMING: de är när du använder information som din karaktär inte har till exempel att din vän säger att han har blivit kidnappad och ger ut sin platsinfo och så åker jag dit för att hjälpa hen även om min karaktär inte vet de

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror att jag har fått med typ allt

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka