Nekad sickan1333 | Medlem ansökning [eric_cool] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sickan1333

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? simon islanmaz

Vad är ditt discord namn? dsgis13 [3malone]

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: firas deggram 2001-01-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, social och engagerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommit från en stad där han haft tidigare problem med familj och omgivningen redo att starta på nytt med jobb och skaffa lägenhet

Vad kan du bidra med till serverns RP? trevlig och kan bidra till roliga scenarion utan svårigheter

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att även om man ifall man inte gillar hur ett scenario spelas ut ska man hålla sig till situationen och inte dra eller ändra på saker utan bara spela med för en bra upplevelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? trevligoch social, inga trakasserier, spela med i scenarion, inte gå ut ur karaktär eller göra ändringar utan utveckling på karaktären.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar och har alltid tyckt GTA RP ser roligt och intressant ut jag har alltid velat testa och vara med en community men har alldrig kunnat för har aldrig haft en gaming dator men nu nyligen skaffa jag en och är redo att testa på en Community som ser väl strukturerad ut som eran. mvh simon

Hej
Utveckla
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Kan du ge exempel på några av serverns regler
MVH

Nekad
Anledning: För lite i logs, börja rollspela 1-2v så kan vi staffs få perspektiv på hur du rollspelar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka