Accepterad Shobree | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shoobre

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Emko

Vad heter du på discord? shoobre#8049

Ange ditt födelsedatum 2 September 1994

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag vill utveckla servern samt mig själv och lära mig nya saker samt kunna bidra till en bättre RP miljö. Jag vill hjälpa servern och kunna ta beslut mot spelare/medlemmar som har gjort regelbrott där man tar strikta åtgärd. Jag vill kunna bygga mig upp sakta men säkert och kunna ansöka vidare senare när jag känner att jag har gjort bra i från mig och lärt mig mer utav att vara medlemskaps - ansvarig. Har spelat som server vakt ett väldigt långt tag där jag känner att mitt nästa steg kanske är medlemskaps ansvarig. Målet med att bli medlemskaps ansvarig är att kunna förbättra och göra det till en roligare RP värld samt hjälpa medlemmar & icke medlemmar att förstå vad själva RP betyder, samt att jag kan reglerna och har full förståelse och respekterar det. Mitt mål är att kunna få medlemmar att förstå reglerna och se till att det skall flytta på här inne på servern samt ha det roligt för båda parterna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag själv har spelat här på servern i över 1 år och har lärt mig reglerna in och ut samt att jag är server vakt i dagens läge där jag har kunnat få bort många tråkiga spelare med en trist RP. Så hade jag kunnat som Medlemskaps ansvarig bidra till mer än vad jag har gjort som Server vakt. Har ett positivt ansikte utåt och har en bra kommunikation är självsäker där jag kan fatta rätt beslut och kan förstå och rådgiva andra parten.
Så därför är mitt nästa mål att kunna bli Medlemskaps ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla människor lika mycket som du själv vill bli bemöt. Det betyder att man behandlar alla lika väll och att man har respekt och är trevlig och har förståelse för varandra. Kommer man in i ett hetsigt samtal så försöker man med en god ton att kunna lugna ner varandra där man sedan forsätter med ärendet. Trevlig och lugn kommer man alltid långt med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man kan påverka betydelsen på olika sätt där man kan bidra med goda alternativ där medlemmar får bättre jobb har bättre tillgångar till en roligare stad samtidigt som en god RP flyter på och gör det roligt att kunna spela här inne på Unive. Det betyder då att man kan hjälpa varandra och kunna få fram en seriös och trevlig RP för oss allihopa och se till att det flyter på. Finns mycket mer man kan göra för att påverka och utveckla staden på ett bättre sätt, tex att få ut mer jobb ut i staden, mer alternativ att välja i mellan där medlemmar kan tänka sig att de kan känna det är möjligtvis ett jobb för mig som jag hade passat bättre i än tex Mekonomen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska kunna ha jämställdhet och varje medlem ska kunna skapa och utveckla sin karaktär, som dem själva känner och vill för där dem med gott inflytande följer regler och har en rolig RP och försöker komma med positivitet och inte bara kommer med en negativ energi och förstör för alla andra. Kunna hjälpa till icke medlemmar till att bli medlemmar på ett annorlunda sätt, få upp en helt annan strategi där man kan få icke medlemmar till medlemmar där de kan få en bättre syn på vad själva RP som medlem är och vad RP som icke medlem är. Det betyder att de har ju mer chans att utvecklas som medlem än icke medlem där de tex inte kan göra så mycket.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt mål hade varit att kunna hjälpa icke medlemmar och vissa dem till en god RP samt kunna få dem att förstå reglerna innan dem kommer in och spelar. Få så många icke medlemmar till medlemmar. Kunna få bort oseriöst RP är mitt mål

Hur ser din aktivitetet ut? 14:00 - 02:00 alla dagar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

++++rep shoobre riktig hundra hubbe borde bli m-a han kan sin grej och han snackar mycket men han har rätt i det vad han säger mycket duktig mogen grabb broder

plus rep. en väldigt noggran person som alltid ser allt utöver allas perspektiv men även väljer mest vettiga parti och tänker utöver det mest logiska. en person som är godhjärtad och försöker alltid göra det negativa till det positiva. En pratglad person som är svår att inte bli omtyckt då majoriteten i unive tycker att han alltid skapar roliga scenarion osv utan några hardfeelings. kortsagt så passar han in väldigt bra i denna roll då han gillar o prata ha roliga konversationer samt att han alltid tar rätt beslut även vid åtgärder där motsatta partiet får exempelvist en ban då förklarar han det väldigt utförligt, och gör det bästa utav händelsen.

Riktigt härlig grabb ingame. Man ser att han verkligen har lagt ner sin tid på denna ansökan samt att den verkligen är bra. Han är även väldigt aktiv som sagd i ansökan vilket är det vi behöver i unive. Jag skulle jätte gärna vilja se han som Medlemskaps Ansvarig!

+REP

+++REP, Shooooooobre, Med det varma välkommnandet jag fick ifrån Shoobre, passar han mer än perfekt som MA. Från de sköna skrattet till den den chill energin han sprider är Shoobre någon alla borde ha chansen att bemöta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka