Ej Antagen ribox33 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ribox33

Medlem
Meddelanden
253
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? Ribox33

Ange ditt födelsedatum 3 April 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit staff tidigare och jag har insätt att jag har en bra koppling med medlemmarna när jag pratar. Jag vill också få in nya medlemmar in i vårat community så våran server kan bli större och bättre. Jag kommer också vara noggrann om jag tar in nya medlemmar i servern, jag kommer inte ta in vem som helst bara för att. Jag vill också att medlemmarna ska kunna förstå reglerna och hur rp:n funkar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har varit staff 3 gånger tidigare så jag har rätt så bra erfarenhet med att lära folk både om rp samt reglerna. Jag är också mogen samt så har jag alltid ett bra bemötande.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska ha respekt, visa att man förstår och lyssnar på de samt inte höja rösten om det inte behövs, så folk vet anat de är i en professionell omgivning.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att medlemmar ska visa andra icke-medlemmar att Medlem rollen är inte bara en roll, det betyder att man är med en community. Medlemmar ska också visa en bra rp samt visa icke-medlemmar att detta är ingen lall server.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man inte ska vara en problem spelare. Ha respekt samt lyssna på högre uppsatta.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ett stort ansvar. Jag ska kunna välja ut rätt personer in till servern som kan reglerna samt rpa. Jag ska häller inte vara en problem spelare och visa upp för icke medlemmar samt medlemmar att jag finns för de om de behöver hjälp med något.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndagar: 1-5 timmar Tisdagar: 1-5 timmar Onsdagar: 1-5 timmar Torsdagar: 1-5 timmar Fredagar: 1-7 timmar Lördagar: 1-7 timmar Söndagar: 1-6 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka