Inaktuell ShoBobbi | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ShoBobbi

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Bad Company

Vad är ditt discord namn? ShoBobbiii#0127

Vad heter du i verkligheten? Lowe Nordberg

Ditt födelsedatum: 4 Februari 2004

Hur ofta kommer du vara inne? Typ 8-10 timmar varje dag om inte nånting kommer ivägen

Hur många timmar har du på Fivem? 270 timmar

Berätta om din karaktär: Henke är en 63 år gammal gubbe som har varit med i ett mc gäng tidigare i livet. Han älskar att åka motorcykel och mecka med dom, de va därför han blev medlem till ett mc gäng. Han gillade verkligen sitt mc gäng, alla ställde upp om man behövde hjälp för alla va som en familj till varandra. Innan henke blev med i mc gänget så hade han de väldigt svårt i sitt tidigare liv de gick aldrig bra i skolan för honom. Så han fick ju aldrig möjligheten att skaffa ett bra jobb. Så de va därför han blev med i ett mc gäng. efter ett tag i de gänget så bestämde alla sig för att splittras, Henke blev ju såklart ledsen, Henke är en väldigt aggressiv person av sig han är nästan aldrig glad eller snäll med tanke på vad som har hänt i hans liv innan honom, henke har väldigt många kontakter som hjälper han när de behövs. Nu vill henke starta ett eget gäng med sköna människor som är hungriga. Henke har bra erfarenhet inom gängkriminalitet, för han var vice boss i ett tidigare gäng så han vet hur man ska uppföra sig som ett gäng och bygga upp.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Tack vare att jag har mycket erfarenhet inom gäng rp så anser jag att jag bör få starta ett gäng då jag kan bidra till ett bättre upplevelse på server (rp)

Har du några med dig från start med gänget? ja en vice boss, och två soldater.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? att bilda ett monopol över drogmarknaden

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag anser att jag bör få starta ett gäng då jag har bra med erfarenhet inom gäng strukturen samt koordineringen. Tack vare min stora mängd timmar på FiveM så vet jag vad som krävs / behövs av mig för att bedriva ett bra gäng samt vad som krävs utav mig för att bidra till den generella upplevelsen på servern som gäng boss. Detta inkluderar då att jag skall göra servern ett roligare ställa att vistas på.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Min roll som boss inom ett gäng anser jag vara att koordinera samt strukturera mitt gäng för att utföra samt komplettera våra mål för att uppnå en bra samt stor marknad inom staden. Förutom att koordinera gänget så skall jag också anpassa mina soldater efter den marknad vi strävar efter, med andra ord, lära ut hur man gör "business", när man bör använda vapen samt våld. Utöver detta så är det självklart viktigt för mig som boss att bilda relationer med andra gäng. Detta kommer underlätta för alla involverade då en kartell-bildning kommer göra oss större än våra rivaler

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag kommer att försöka att förbättra gäng rp på servern genom att inte rekrytera folk som inte kan reglerna och att hjälpa mina gängmedlemmar att utveckla sin rp samt att ha höga krav på roleplayen i gänget och ha tydliga regler som inte får brytas utan konsekvenser som att tex man inte får vara aggressiv mot andra gäng utan att jag som boss ger klartecken. Mitt gäng kommer att ha en nolltolerans mot medlemmar som går runt och försöker starta gängkrig och andra saker som ingen av parterna skulle vilja göra i verkligheten om det inte är nödvändigt och logiskt inom rp situationen

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Inom ett bra kriminellt scenario så är det några huvudfaktorer som spelar stor roll. 1: Att det skall simulera ett riktigt scenario. DVS, man skulle inte starta ett gängkrig över en mössa. Det måste vara konkret samt något som skulle kunna implementeras i verkligheten. Detta faller då under kategorin sunt förnuft och detta betyder då att man inte bör göra något orimligt som till exempel att råna personer gång på gång efter varandra. 2: Alla parter ska bete sig som att det är på riktigt för att uppfylla den nivån av RP vi är ute efter. 3: Att man självklart skall ha roligt. Ett stort scenario som till exempel ett gäng krig bör vara något som alla parter gynnas av att ta del av, i form av att man har det roligt med de man kör med SAMT dem man möter. Man ska inte göra en personlig attack och man ska inte bryta IC bara för att man är sur eller arg på en fientlig person. Om man håller sig så nära man kan till dessa riktlinjer så kommer inte bara du men också ens omgivning ha en bra samt mer realistisk upplevelse.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Genom att hålla en konstant kontakt med vice bossen detta kan ske via telefonen in game men också i discord. På så sett kan vi hålla koll på vad alla gör samt reglera vad som sker inom gänget. Om en gäng medlem inte besvarar så kommer han eller hon få x antal varningar innan han eller hon blir utsparkad.

Hur hanterar du kritik? Beroende på hur man får kritiken om jag får kritik på ett hetsigt och aggressivt sett så kommer jag bemöta den på samma sätt, samma sak gäller om nån skulle ge mig kritik på ett behärskat sett, med andra ord jag kommer bemöta kritiken som den gers

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? JA

Tillbaka