Accepterad Shell Tegelsten | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tysk1

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/

Ditt Hex-ID: steam:11000013fa3028d

Vad är din discord tagg? A$tic#8585

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C-Logg och suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel genom att c-logga och suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte runt på ett berg med en m5 vilket inte är så smart och sen fick föraren ett telefon samtal om att våran kompis hade blivit nedslagen. och då åkte vi ner från berget mot vårt hus och sen stötte vi på samma bilar som vi såg lite innan som hade skjutit mot oss sen drog vi till torget och dom jagade och körde in i oss sen när vi kom fram till torget så stannade vi och då sa dom att dom riktade pistol mot oss och sa ut ur bilen jag såg att dom inte hade en pistol och sen så sa dom vänta bara tills den här polisen åker och då valde föraren att åka fram till polisen och be om hjälp sen började polisen gå emot oss och jaga oss och då drog föraren till en annan polis bil som han såg och bad den om hjälp först så hjälpte han oss litegrann sen så gick han också emot oss och försökte blocka in oss i ett hörn med hjälp av den andra polisbilen. då körde vi där ifrån mot bron vid polisstationen och där så åkte dom som jaga oss, och körde in i oss, bilen vändes till 180 grader och vi rp:ade på det och sen efter en liten stund drog vi ned mot torget, och när vi var på väg ner till torget så körde dom in i oss och jag rp:ade på att jag svimmade. och sen efter en liten stund så sa dom möt oss vid ert hus lite senare och då åkte de mot vårat hus och då trodde jag att scenriot var över så jag lämna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min förra ban var en felaktig ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kolla runt och bli ännu säkrare att scenraiot är över så jag inte blir bannad för c-logg, jag skulle kunnat tagit bort min sme lite snabbarem, vi skulle kunna ha pratat ut det istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket och det kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka