Accepterad 1nukie | Ban Överklagan [Krato/9Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nukie

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nukiethedon/

Ditt Hex-ID: steam:11000014936eacb

Vad är din discord tagg? 1nukie

Vem var det som bannade dig? 9jonte

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick bannen pga vi skottade mot några som hade börjat skjuta mot oss och det blev ett helt skevt scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade rpat med några ingame och kollat importer och skit i ett par timmar, tills jag träffar på en gammal vän som också bytte import, så jag testade hans patent och sen så satt vi oss i discord och diskuterade lite allt möjligt o ba tog det lungt i paleto, ingen rp va involverad sen så valde vi att åka in i stan till trygghansa och kolla fler patenter och då slutar det med att någon riktar mot oss (som jag fick reda på efter jag tabbade in på spelet) och då får ja höra att dom skjöt mot oss, så automatiskt åker ju föraren ifrån och dom provicerar fram ett skott scenario genom att säga "vill du testa?" säger dom då ingame, och då säger föraren o frågar varför dom hade så mycket luft och då jagar dom oss och pittar i början mot oss och då blev han som körde lite sur så han nuddade tillbaks på dom och då blev det som ett pitt scenario, sen i slutet så åker vi i en tunnel och bromsar in för vi vill inte provicera fram en krock, men slutar med att dom bromsar in och pittar oss rakt in i väggen och dom buggar och flyger långt åt sidan o då ser vi en chans att såklart skjuta mot dom då dom nyss har gjrot en riktigt stor krock, men dom väljer och powergamea och kör o då skjuter vi mot dom och jag dödar föraren tror jag för att han inte ska fortsätta köra, men sen slutar det med att han aldrig dog och vi tog alla, och sen körde vi där ifrån och blev direkt indragna i support. (vill tillägga att vi inte försökte få fram något skott scenario, och fick då ban för jag åkte med han som kriminell i ett annat gäng medans jag va med i kartellen men valde och skjuta såklart för att dom la mig i en risk och jag hade kunnat dö ig)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det va felaktigt gjort, då dom provicerade fram oss till att skjuta, och dom skjöt som kriminella utan gäng (iallafall en av dom) och då får jag skit för att jag sitter i en bil med en annan gängboss och börjar skjuta, och shoot on sight va det inte för dom skjöt mot oss från ingenstans utan snack, och jag försökte faktiskt skjuta föraren först, därför jag skjöt många skott för att veta att han dog, men slutade med att alla dog (förmodligen inte från mig då jag bara skjöt mot föraren)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare bans men super gamla som jag har lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade ju kunnat bett föraren köra därifrån men va svårt i det läget då han laggade extremt mycket och dom pittar och följer efter oss, så vet inte exakt vad vi hade kunnat göra bättre än det, när dom krockade hade vi ju kunnat rikta men dom körde ba iväg så allt blev super skevt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, lärt mig att jag inte ska skjuta oavsett om dom kör och priotera däcken.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka