Accepterad Shamme1111 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shamme1111

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199522286077/

Ditt Hex-ID: 11000015d1a89fd

Vad är din discord tagg? zonic1#1717

Vem var det som bannade dig? Sligge

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag scammade en kille på hans bil, vilket är en överträdelse av serverns regler. Detta kan skada förtroendet mellan spelarna och skapa en negativ spelupplevelse för de som blir lurade. Jag tror även att Staffs bannade mig efter som att det är va synd om killen som blev lurad och staffen ville verkligen hjälpa killen som blev scammad. Jag tror även att staffen bannade för att jag hade ganska dålig attityd mot honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skrev till en kille som jag ville köpa en Bil av. Vi diskuterade priset via telefon och kom fram till ett pris. Vi skulle mötas på piren parkeringen så jag åkte dit och mötte upp honom. Vi pratade lite, jag test körde bilen och sedan efter så bestämde jag mig för att köpa bilen men jag litade inte på honom så jag bad honom att skriva över bilen till mig först med ett kontrakt han gjorde det och han gav mig nycklarna men han började tjafsa med mig och då så blev jag arg och få hoppade jag in i bilen och åkte därifrån sedan så körde jag lite med den. Jag blev inkallad till support vi pratade lite men till slut blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig en jag tycker att staffen hade dålig attityd då och han va inte så professionell. Han är också borttagen nu

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt efter innan jag gjorde mina handlingar jag kunde även bett om ursäkt och gett tillbaks bilen till han. Jag kunde även haft bättre attityd mot honom och tänkt efter

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag aldrig ska scamma folk på bilar och ha bättre attityd mot folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Står att du ej är bannad, något annat steam-konto?

Nej det måste jag inte, jag behöver ditt gamla hex-id.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka