Inaktuell Shamme1111 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shamme1111

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carlos

Ditt discordnamn: zonic1#1717

Ange ditt födelsedatum 24 September 2006

Varför ska just du bli staff?
Jag har varit en aktiv medlem på servern under en längre tid och jag har haft möjlighet att träffa och rpa med många andra spelare. Genom mina erfarenheter på servern har jag lärt mig att det är viktigt att alla känner sig välkomna och respekterade, oavsett vilken bakgrund de har eller vilken erfarenhet de har av att spela på Unive rp men spelarna måste följa reglerna såklart. Som staff skulle jag kunna hjälpa till att se till att detta sker genom att ta handom eventuella konflikter eller problem som uppstår på ett snabbt och effektivt sätt. Jag tror också att jag har förmågan att fatta snabba och effektiva beslut, vilket är en viktig egenskap för en staff. Jag är van vid att arbeta under press och jag är van vid att hantera stressiga situationer. Jag tror att jag skulle kunna använda denna erfarenhet för att hjälpa till att hantera eventuella problem på servern på ett professionellt sätt. En annan viktig egenskap för en staff är tålamod och empati. Jag tror att jag har dessa egenskaper och att jag skulle kunna använda dem för att hjälpa användare som har frågor eller problem. Jag skulle också kunna använda mina empatiska färdigheter för att förstå andras perspektiv och hjälpa till att lösa problem på servern på ett sätt som fungerar för alla inblandade. Slutligen tror jag att jag skulle kunna bidra till servern på andra sätt också. Jag är kreativ och jag har erfarenhet av att skapa olika typer av innehåll. Jag tycker att jag har vad som krävs för att vara en framgångsrik staff på Unive RP, och jag tror att jag skulle göra ett utmärkt jobb om jag fick chansen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Mellan 12:00 - 00:06, jag kommer kunna vara väldigt aktiv inne på servern samt i support eftersom att jag inte har så mycket annat att göra på dagarana

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff?
Mina tidigare kundskaper är att jag är mogen kan ta emot kritik är snäll rolig alla kommer trivas som mig som staff jag är kunnig+ kan alla commandos! alla som jag RP. Att kunna banna folk som inte sköter reglerna på servern och att kunna ge dom en chans att lära sig reglerna. Men jag kommer oftast lägga en /kick om jag anser att de inte behövs en ban. Kommer ta så många /reports som jag bara kan och hålla mig vid ställen som piren och torget där det kan förekomma mycket lall. Som sagt kommer jag vara aktiv ingame och i discorden för att hjälpa folk. Det skulle nog vara lättare för alla andra staffs då jag kommer vara aktiv och hålla koll på servern både i discorden, forumet och ingame. Jag tar alla supportärenden seriöst och kommer att försöka hjälpa de så bra jag kan. Den första tiden som Staff skulle jag vara mycket inne i speccandet och titta runt vad som händer i staden, och se till att reglerna sköts till 100%. Jag vill kunna bidra med så bra RP som möjligt på servern och att alla ska ha så roligt som dom kan. För att det ska funka så måste alla på servern hjälpa till både spelare och staffs måste hjälpa till och bidra för att hålla uppe i en hög rp nivå på servern. Det är mitt mål som Staff att kunna göra servern så bra och rolig för alla spelare. En till sak är att jag är online på servern då det inte är så jättemånga inne och det kan förekomma väldigt mycket regelbrott och då är jag där och hjälper till.

Några simpla commandos är
/Kick - Kickar spelaren från servern. Spelaren kan ansluta sig tillbaka direkt efter. -
/Noclip - gör så att du flyga och ingen annan spelare på servern kommer ha syn på dig. -
/Revive - används för att återställa din karaktär till en bra hälsa
/skin - ger en chans för individ att modifiera sin karaktär
/Goto - Används så att du kan teleporteras till en annan spelare
/Bring - teleporterar individer till dig
/Setjob - Gör så att du blir anställd på ett yrke
/dv Du tar bort en bilen eller motorcyckel.
/who id du kollar personens roller
/add key ger spelare en nyckel till sitt jobb T.ex
/tpm då tpar du till din marker.

Jag kan väldigt många mer, men behöver nog inte skriva alla här

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej igentligen inte men jag är inte så intresserad av att jobba inom RP och Donation. Men jag kan jobba inom dom om det behövs

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka