Inaktuell majister pondanski | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
204
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie

Ditt discordnamn: pondanski

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag har ju varit bra helper på unive några månader tillbaka, det som har ändrats nu är att jag har bättre självkontroll, jag har mer tid för arbetet och jag kan nog göra några mer genomtänkta beslut än förut.

Jag borde bli staff igen eftersom jag att det alltid behövs fler som jag vet, jag gillar att hjälpa folk och Unive servern, ett av mina största intressen på Unive är att göra så mycket som möjligt för att servern ska kunna växa, bli så stor med sån bra RP det går.

Efter all denna tid sen att jag blev demotad känner jag att jag kan göra lite mer staff arbete, vara ännu mer seriös och att jag kan hjälpa folk igen minst lika bra som förr.

Jag tycker det var kul att vara staff på servern innan och jag har saknat det lite grann. Jag har fortfarande en jätte bra förståelse för reglerna och hur servern fungerar, vilket jag tycker är viktigt för att kunna hjälpa andra på ett rättvist och effektivt sätt inom fler än bara mina ansvarsområden. Jag kommer bli mer aktiv på servern än innan och ska göra mitt bästa för att hjälpa alla speciellt de staffs som har kanske är osäkra eller gör något fel.

Kommunikation är en styrka jag har och jag tycker att det är viktigt att alla känner sig hörda och förstådda, och jag gör alltid mitt bästa för att vara tydlig och respektfull när jag pratar med andra spelare.

Att vara en del av staff skulle också ge mig möjlighet att bidra ännu mer till att skapa en positiv och välkomnande atmosfär på servern. Jag tror starkt på att bra RP handlar om mer än bara regler det handlar om att alla känner sig trygga och uppskattade.

Jag vill kunna hjälpa till med att lösa konflikter på ett rättvist sätt, och jag har inga problem med att vara beslutsam när det behövs, samtidigt som jag alltid försöker vara rättvis och opartisk. Att få vara helper på Unive skulle verkligen vara en dröm som går i uppfyllelse för mig, eftersom jag redan är så engagerad i servern och dess utveckling.

Jag hoppas verkligen att jag kan få chansen att för mig att bli helper, så jag kan fortsätta bidra till att göra Unive till en ännu bättre plats för alla, på ett större sätt. Eftersom jag kan vara inne på servern en stor del av tiden skulle det hjälpa de spelarna som spelar under dagen på vardagar.

Med mitt förflutna kommer jag hjälpa folk att inte göra samma misstag som jag gjort.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har hört från folk som fortfarande spelar och vissa som inte gör det längre att servern har blivit sämre och sämre vilket jag förstår men jag har lite högt självförtroende och jag tror att jag kan hjälpa servern som helhet att bli ännu bättre inom alla områden jag kan. Jag har hört att RPn har blivit sämre och kvaliteten på staffsen också har gått ner lite grann men jag kan hjälpa många, spelare och andra staffs som har det lite svårt med bra beslut men allmänt övrigt. Jag har också sätt som det har varit tidigare också att det inte alltid är staffs inne eller staffs som tar reports men det kan jag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Alla kanske inte jobbar bättre tillsammans men det kan leda till att det blir bättre RP på servern ifall man hjälper varandra. Jag tror att vi skulle kunna göra servern roligare att spela på ifall jag kommer in i staff teamet igen eftersom jag kan mycket om att vara staff på Unive speciellt och jag tror att jag kan hjälpa många i staff teamet kan bli bättre.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man ska kunna vara tydlig, inte överreagera, inte vara partisk och verkligen inte vara otrevlig mot de som behöver hjälp eller de som kommer in i support. Ibland måste man höja rösten lite grann eftersom vissa personer inte tar det så glatt att de får en ban eller något liknande. Jag har ju varit med om många sådana scenarion så jag vet hur man ska hantera dem.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är mest bara hemma och försöker återhämta mig så jag har hela dagarna att göra vad jag vill och det betyder att jag kommer kunna göra staff arbetet en stor del men jag kanske inte orkar vissa dagar och så.
Jag kommer vara aktiv varje dag ungefär 12:00 tills ungefär 22:00 men det är olika beroende på dagen
Jag går i skolan måndag och tisdagar

Hur länge har du spelat på Unive? sedan tidigt förra året är jag säker på

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? rådgivning ifall det inte är en del av support men jag tycker inte att det är det, men rådgivnings kanalen borde vara mer använt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka