Accepterad Shaima | Ban Överklagan [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355791175/

Ditt Hex-ID: 110000117933d47

Vad är din discord tagg? Peter.Salasulema ,Skaulman

Vem var det som bannade dig? Viktor25544 men han är inte helper längre så tagga en mod

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-22 223631.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen har stream snipat vible men var inte ens inne när han va live tror jag så fattar inte hur jag kan bli p bannad för stream snipe men aa. Jag misstänker att det är en felaktig bann eftersom att jag inte har gjort detta och det va ungefär en månad sendan och inte orkar ta tag i det hela.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i mina importer och hade en person i bilen som ville byta bilar och jag test körde hans bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig skulle jag säga för att det som jag blivit bannad för är inget jag är medveten om att jag har gjort men förstår att om det nu sägs att jag gjort det så kommer det ju bli som det. Och sen så fick jag inte ens förklara mig utan jag bara åkte som ett flygplan inte ens ett support ärende där man kunde få prata om saken eller något utan det var bara tt bli skickad sådär när man bara hört ena sidan och en sak jag unive stod för var att man skulle få höra båda sidorna av saker och inte bara en men det verkar ju inte vara så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit på unive på ett bra tag så kommer faktiskt inte ihåg det mesta om mina banns men inte för grova saker jag blivit bannad för iallafall handlar om några småbans och några lite större typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte då jag inte vet vad jag har gjort för "fel" men antar att jag typ inte, aa jag vet inte vad jag skulle kunna gjort annorlunda faktiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Antar att jag inte borde spela på servern när jag har dåligt internet eller något vet inte faktiskt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du har ju ganska många tidigare bans, varför tycker du att vi ska låta dig komma tillbkaa

Du har ju ganska många tidigare bans, varför tycker du att vi ska låta dig komma tillbkaa
Nu ska jag inte vara den som sitter och skyller på att "många av dem bannsen är felaktiga" utan jag står för att jag gjort fel ett antal gånger och förstår att jag blivit utesluten förut i en tempurär tid. Nu så finns det ju inte så mycket mer jag kan göra efter jag blivit bannad än att bevisa att jag är en serös spelare som vill tillbaka till unive och det får jag försöka få er att lita på helt enkelt.

Hur ska vi staffs kunna lita på dig med tanke på din historik?
Igenom att låta mig bevisa att jag inte kommer begå regelbrott och det har gått väldigt lång tid sen detta faktiskt skedde. Mycket händer med en på 4-5 månader

Nu när du har varit borta i ca 4 månader så kommer jag ge dig en chans, men vill inte se ett enda regelbrott från din sida

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka