Nekad MOME | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad är din discord tagg? mome_unive

Vem var det som bannade dig? JAAKsom bannat mig men för tillfället är det ludde som svarar

Bild på banmeddelande: image(2).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte tydligt det handla om streamsnipe men det stämmer inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körd någons bil och sen råkar jag kroka i någons bil och sen så välter den grabbens bil men så blir jag bannad för streamsnipe från ingen stans jag blir helt förvirad jag hoppa support dem sa att dem misstänkte mig och innan dess som köpte jag en motorcykel efter jag blev bannad så sa dem att skulle dela skärm jag dela skärm dem kolla min hestorik

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ni har rätt att misstänka Men inte banna direkt utan att förklara samma mili sekunden jag råka kroka i den grabben jag blev bannad jag har spelat unive i 1.6 år och jag har bara blivit bannad 16 gånger i hela mitt liv och min kära ludde jag kan lova dig att jag har inte streamsnipe allt detta hände bara randomly Och mer än detta minns jag inte någonting Allting gick riktigt snabbt Hade ni gått in och pratat med mig I samtal och berättat att den grabben streamade Och jag hoppas att jag har förklarat det tydligare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var rätt länge det var 1månad sen det handlade om vapen att en kille sa till mig att hans egna vapen och så var det en fela för mig så han kunde banna mig genom att säg till staffen. men jag har en exmpel om man be frias från ett fängelse samma dag begår man ett brot på samma dag som man blir slääpt så tror ni att jag hade gjort nåt som kan leda mig till att bli bannad på samma dag som jag blev av bannad på kopplar ni mina kära vänner

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur skulle jag gör jag visste inte att den grabben strimade Om jag hade varit staff eller admin Jag hade skickat en kille på permanent Om han hade stream snipat Det bror allt jag skriver nu allt vad jag minns bror. Hade någon kommit Och stream Snipat Mig Jag hade också velat att han ska bli bannad Men Om en kille råkar köra in i mig Och, han vet inte att jag streamar Då hade jag inte blivit arg. Eller lät staff banna honom., I livet så ska man Förstå folk Jag tackar Eran hårda jobb Att försöka förbättra servern Det är jag med om Och jag tackar för varenda sekund. Ni försöker förbättra server.och en bara sista sak Om det blir nekad. Imorgon och om ett år, om två år Jag kommer inte ge upp. För någonting jag har inte gjort Och Ändå Om jag blir av bannad då kommer jag fortfarande Säg det igen Jag gjorde ingenting Allt detta hände random perfect timing Tack för att du läste allting.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni vill också. Ni kan kolla Genom alla mina bans Det står aldrig att jag har blivit bannad för misstänkt streamsnipe I hela mitt liv Stream snipe alla vet om reglerna om stream snipe Att man kan bli bannad rätt så långt. Så är jag så dum Att stream snipe någon Och jag kan reglerna. Ingen dum hade gjort det Det är bara idioter som stream snipe Dom fuckar bara andras scenarios rp. Om man hade stream snipat någon Så hade man gått fram till dem Och sagt till dem, hej, är det du från gopro Då Jag hade fattat där tydligt att man stream snipat Men inte att man råkar köra in i någon Och man blir bannad för stream snipe

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det respekterar jag mvh mome Jag uppskattar tiden. Ni läste min Min överklagan tusen tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka